آموزش کسب و کار در پیام رسان گپ

آموزش کسب و کار در پیام رسان گپ

آموزش کسب و کار در پیام رسان گپ

آموزش کسب و کار در پیام رسان گپ

 

بات پلتفرم

توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان می‌توانند با استفاده از API پیام‌رسان گپ؛ روبات‌های متنوع تولید و بات‌های کاربردی مدنظرشان را به گپ متصل کنند.

 

فروشگاه ساز

صاحبان مشاغل و علاقه‌مندان به فروش اینترنتی می‌توانند به آسانی و در چند دقیقه فروشگاه اینترنتی دلخواه‌شان در بستر گپ ایجاد کرده و محصولات خود را بفروش برسانند.

 

بارگذاری و فروش استیکر

طراحان گرافیک و علاقه‌مندان می‌توانند استیکرهای دلخواه‌شان را ایجاد و در گپ منتشر کنند. این استیکرها می‌توانند بصورت رایگان و یا پولی در دسترس مخاطبین قرار گیرند.

 

سامانه هوشمند تبلیغات

قابلیت نمایش و درج انواع تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی در پیام‌رسان گپ در دسترس کاربران است و مالکان کانال‌ها می‌توانند از محل نمایش تبلیغات کسب درآمد کنند.

 

حسابداری

در سیستم جامع حسابداری گپ؛ تمامی کاربران به ریز جزئیات تمامی تراکنش‌های مالی در گپ اعم از صورت‌حساب‌ها، حق اشتراک‌ها، درآمدها، مخارج و … دسترسی دارند.

 

پرداخت با گپ

گپ پیشخوان کامل خدمات مالی و بانکی؛ با قابلیت پرداخت قبوض، خرید شارژ، ارسال صورت حساب، صدور فاکتور و … به انضمام درگاه پرداخت شخصی ویژه‌ی تمامی کاربران

 

آزمون ساز

در گپ امکانی منحصر به فرد جهت تولید و برگزاری آزمون‌های متنوع با سطوح دلخواه؛ بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار دارد.

 

مسابقه ساز

کاربران و مالکین محتوا می‌توانند با بهره‌گیری از پلاگین جامع “مسابقه‌ساز” بازی‌های جذاب و کاربردی ایجاد کرده و آن‌ها را به صورت رایگان و یا پولی در اختیار مشترکین گپ قرار دهند.

 

گیم سنتر

تجربه دنیایی از هیجان و سرگرمی به همراه جوایز متنوع. بازی‌های آنلاین تک نفره و گروهی، برگزاری مسابقات با جوایز ماهیانه، تابلوی امتیازات و معرفی برترین‌‎ها

 

سوالات و نظرات خود را در مورد این مقاله از قسمت نظرات همین مطلب ، برایمان ارسال کنید

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16630

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی