برطرف کردن مشکلات مربوط به گوگل کیپ Google Keep

برطرف کردن مشکلات مربوط به گوگل کیپ Google Keep

برطرف کردن مشکلات مربوط به گوگل کیپ Google Keep

برطرف کردن مشکلات مربوط به گوگل کیپ Google Keep

اگر نمی‌توانید یادداشت هم‌رسانی‌شده‌ای را پیدا کنید یا نمی‌توانید به سیستم حسابتان وارد شوید،‌ می‌توانید برای برطرف کردن مشکل تلاش کنید.

پیدا کردن یادداشت‌های هم‌رسانی‌شده با شما

اگر نمی‌توانید یادداشتی را که با شما هم‌رسانی شده ببینید یا اگر فرد دیگری نمی‌تواند یادداشتی را که شما با او هم‌رسانی کرده‌اید ببیند،‌ این مراحل را دنبال کنید:

  • مطمئن شوید دستگاهتان به اینترنت متصل است.
  • اطمینان حاصل کنید به حسابی وارد شده‌اید که یادداشت با آن هم‌رسانی شده است.

اگر هنوز یادداشت را نمی‌بینید، شاید مالک هم‌رسانی آن را متوقف کرده باشد.

برطرف کردن مشکلات دیگر

نمی‌توانم برنامه Google Keep را در سیستم‌عامل Chrome باز کنم

اگر نمی‌توانید به برنامه Google Keep Chrome وارد شوید، مراحل زیر را امتحان کنید:

  1. اطمینان حاصل کنید با همان حسابی که برای Google Keep استفاده می‌کنید،
  2. برنامه Google Keep Chrome را ببندید و آن را دوباره باز کنید.

ویرایش‌های متناقض در یادداشت

اگر یادداشتی را در دستگاه‌های مختلف ویرایش کنید و یکی از دستگاه‌ها آفلاین باشد، ممکن است اعلان «ویرایش‌های متناقض را رفع کنید» را ببینید.

همچنین شاید اگر دستگاهتان به شبکه Wi-Fi‏ با پهنای باند کم متصل باشد، این اعلان را ببینید.

برای برطرف کردن تناقض‌ها، این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی اعلان کلیک کنید. نسخه‌های مختلف یادداشت را خواهید دید؛
  2. انتخاب کنید چه چیزی ذخیره شود:
    • روی یادداشتی که می‌خواهید ذخیره شود کلیک کنید،‌ سپس روی مورد انتخابی حفظ شود کلیک کنید.
    • برای اینکه هر دو نسخه یادداشت ذخیره شود، روی هر دو حفظ شوند کلیک کنید.

درخواست دسترسی به یادداشت هم‌رسانی‌شده

در شرایط زیر ممکن است هشدار «درخواست دسترسی» دریافت کنید:

  • اگر بخواهید از حساب Google دیگری به‌جز حسابی که یادداشت با آن هم‌رسانی شده است به یادداشت دسترسی داشته باشید.
  • مالک هم‌رسانی یادداشت را با شما متوقف کرده باشد.

برای دیدن یادداشت:

  • روی درخواست دسترسی کلیک کنید تا از مالک بخواهید یادداشت را با شما هم‌رسانی کند.
  • وارد همان حساب Google شوید که یادداشت ابتدا با آن هم‌رسانی شده بود.

 

پیدا کردن یادداشت‌های هم‌رسانی‌شده با شما

اگر نمی‌توانید یادداشتی را که با شما هم‌رسانی شده ببینید یا اگر فرد دیگری نمی‌تواند یادداشتی را که شما با او هم‌رسانی کرده‌اید ببیند،‌ این مراحل را دنبال کنید:

تنظیمات همگام‌سازی Android را فعال کنید

  1. در تلفن یا رایانه لوحی Android، روی «تنظیمات» ضربه بزنید؛
  2. روی حساب‌ها  Google ضربه بزنید؛
  3. حساب Google را که یادداشت با آن هم‌رسانی شده است، انتخاب کنید؛
  4. در صفحه «همگام‌سازی»، Keep را پیدا و روشن کنید.

 

به‌روزرسانی Google Keep

  1. در تلفن یا رایانه لوحی Android، برنامه «فروشگاه Google Play» را باز کنید؛
  2. روی منو ضربه بزنید؛
  3. برای دیدن برنامه‌های بارگیری‌شده‌تان، روی برنامه‌ها و بازی‌های من نصب‌شده ضربه بزنید؛
  4. روی Google Keep ضربه بزنید؛
  5. اگر به‌روزرسانی دردسترس است، روی به‌روزرسانی ضربه بزنید.

اگر هنوز یادداشت را نمی‌بینید، ممکن است:

  • مالک هم‌رسانی یادداشت را متوقف کرده باشد.
  • به حسابی که یادداشت با آن هم‌رسانی شده است وارد نشده باشید.

 

 

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=20654

guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب مشابه