بهترین نوع فایل تصویری برای استفاده در سایت وردپرسی

بهترین نوع فایل تصویری برای استفاده در سایت وردپرسی

بهترین نوع فایل تصویری برای استفاده در سایت وردپرسی

اگر مدتی است که یک سایت وردپرس را اداره می کنید ، احتمالاً تعجب می کنید که کدام نوع فایل تصویری بهترین گزینه برای وب سایت شما است. آیا باید از JPG یا PNG استفاده کنید؟ شاید شما می خواهید از یک نوع فایل تصویری متفاوت مانند WebP استفاده کنید اما مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید. اگر اینگونه نیست ، شاید دوست دارید یک تصویر PSD ، AI یا INDD آپلود کنید و گیر کرده باشید.

مهم نیست که چرا در اینجا هستید ، پست امروز به شما کمک می کند تا نوع فایل تصویری مناسب را برای وب سایت وردپرس خود انتخاب کنید. چرا انتخاب نوع تصویر مناسب مناسب ضروری است؟ ما آن را در پست نیز پوشش می دهیم. علاوه بر این ، انواع فایل های تصویری پذیرفته شده ، نحوه اضافه کردن انواع دیگر فایل ها و لمس کردن بر روی بهترین روش های تصویر وردپرس را برجسته می کنیم.

اگر این عالی به نظر می رسد ، بیایید لنگر را وزن کنیم و بادبان بگذاریم زیرا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

 

چرا انتخاب نوع مناسب تصویر تصویری حیاتی است؟

انتخاب نوع فایل کامل تصویر سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، و من آن را بدست می آورم. اما باید به نوع پرونده مورد استفاده خود توجه زیادی داشته باشید زیرا این امر با عملکرد وب سایت شما ارتباط دارد. بنابراین ، چرا مهم است که نوع فایل تصویری را که انتخاب می کنید در نظر بگیرید؟

  • سرعت و عملکرد – برخی از انواع فایل های تصویری فضای بیشتری را نسبت به سایرین اشغال می کنند. اگر از قالب های بزرگ تصویر استفاده می کنید ، وب سایت خود را کند کرده و هزینه های سرور را کاهش می دهید. به دنبال تصاویر نوری باشید که سرعت و عملکرد بهتر صفحه را برای تجربه بهینه کاربر (UX) تضمین می کنند .
  • نمره سئو – آیا می دانید سرعت صفحه یک سیگنال رتبه بندی مستقیم SEO است ؟ اگر از تصاویر سنگین یا کم کیفیت در وب سایت خود استفاده می کنید ، مزایای بهتر UX و SEO مربوط به آن را از دست نمی دهید. انتخاب تصاویر با کیفیت بالا و آماده سئو صفحات شما را برای نمرات بهتر سئو برتر می کند.
  • زیبایی شناسی – برخی از قالب های تصویر ، حتی پس از فشرده سازی ، جزئیات را بهتر از سایرین حفظ می کنند. شما می خواهید یک فرمت تصویری داشته باشید که از نظر ظاهری جلا ، با کیفیت و حرفه ای بسیار عالی به نظر برسد  هر قالب تصویری برای استفاده خاص مناسب است ، بنابراین با عاقلانه انتخاب کنید.
  • طراحی پاسخگو – امروزه ، کاربران از وب سایت شما در دستگاه های مختلف با مرورگرهای مختلف و اندازه صفحه نمایش بازدید می کنند. شما باید به سراغ انواع فایلهای پاسخگو بروید که در اکثر مرورگرها پشتیبانی می شوند. علاوه بر این ، به تصاویری نیاز دارید که در انواع مختلف صفحه نمایش شگفت آور به نظر می رسند. اطلاعات بیشتر در مورد این بعدا
  • قوام – به خاطر قوام ، پیشنهاد می کنیم برای تصاویر خود به یک نوع فایل اصلی بچسبید. می توانید از فرمت های دیگر به صورت تقاضا یا بسته به نیاز خود استفاده کنید ، اما یک یا دو قالب باید زیاد باشد.

گذشته از این ، اجازه دهید در مورد انواع فایل موجود در دسترس صحبت کنیم.

انواع فایل های موجود

این واقعیت که بسیاری از مبتدیان پنهان است این واقعیت است که دنیای قالبهای تصویر در آنجا وجود دارد. بله ، صدها نوع پرونده تصویر وجود دارد که برای پوشش همه آنها به یک کتاب الکترونیکی نیاز داریم. نگران نباشید ، ما فقط روی قالب های تصویری تمرکز می کنیم که برای وب سایت های وردپرس مناسب هستند.

قالب های تصویر به دو دسته گسترده تقسیم می شوند:  تصاویر Raster و  Vector .

تصاویر شطرنجی برای شکل دادن به یک سری پیکسل ساخته می شوند. به همین دلیل ، تصاویر شطرنجی معمولاً هنگام فشرده سازی یا کشش ، وضوح خود را از دست می دهند. سه قالب محبوب تصویر – JPG ، PNG ، و GIF – تصاویر شایع تر هستند ، که بخش عمده ای از تمام عکس هایی را که آنلاین می بینید تشکیل می دهد.

از طرف دیگر ، تصاویر برداری با استفاده از فرمولهای ریاضی و نه پیکسل ساخته می شوند ، به این معنی که هر اندازه تغییر اندازه مکرر انعطاف پذیرتر باشند. انواع تصویر بردار مشهور شامل EPS Adobe (Encapsulated PostScript) ، SVG (گرافیک بردار مقیاس پذیر) ، PDF ، WEBP و فرمت هوش مصنوعی Adobe Illustrator است.

برای استفاده منظم از وب سایت ، به دنبال تصاویر شطرنجی باشید. در عین حال ، می توانید تصاویر برداری از آرم های خود و سایر تصاویر ایجاد کنید که نیاز به ویرایش های مکرر و تغییر اندازه دارند. در حالت ایده آل ، قبل از استفاده از آنها در وب سایت وردپرس ، باید تمام تصاویر برداری را به تصاویر شطرنجی تبدیل کنید.

چرا؟

از آنجا که تصاویر raster سبک تر بوده و توسط همه مرورگرها پشتیبانی می شود ، باید به JPG یا PNG بروید. اگر به انیمیشن نیاز دارید ، فرمت GIF را در اختیار دارید. در حال حاضر ، ما فقط از بین صدها قالب تصویری که در آنجا قرار دارد ، به سه مورد رسیده ایم.

این سؤال را ایجاد می کند: اما وردپرس از کدام نوع فایل تصویری پشتیبانی می کند؟

بهترین نوع فایل تصویری

انواع پرونده تصویری پذیرفته شده

مطابق Codex ، WordPress فرمت های تصویر JPG ، JPEG ، PNG ، ICO و GIF را بطور پیش فرض می پذیرد. اگر اشتباه گرفته باشید ، JPEG فقط JPG است و ICO فرمت تصویری است که برای نمادها استفاده می کنید. در وب سایت وردپرس ، یک نماد معمولاً برای موارد دلخواه شما استفاده می شود ، نه تصاویر در پست ها یا صفحات شما.

به طور پیش فرض ، شما فقط می توانید JPG و PNG را در صفحات و پست های خود بارگذاری کنید. اگر می خواهید به هر دلیلی انواع دیگر فایل های تصویری را اضافه کنید ، می توانید از افزونه ای مانند انواع فایل WP Extra استفاده کنید . اگر پلاگین ها را دوست ندارید ، می توانید کد زیر را به پرونده wp-config.php خود  اضافه کنید.

تعریف ("ALLOW_UNFILTERED_UPLOADS" ، درست)؛

برای یک روش جایگزین ، کد زیر را به پرونده function.php خود اضافه کنید:

 

<؟ php
add_filter ('upload_mimes'، 'my_myme_types'، ۱، ۱)؛
عملکرد my_myme_types ($ mime_types) {
  $ mime_types ['svg'] = 'image / svg + xml'؛ // افزودن پسوند .svg
  $ mime_types ['json'] = 'برنامه / json'؛ // افزودن پسوند .json
  
  تنظیم نشده ($ mime_types ['xls'])؛ // حذف پسوند .xls
  unset ($ mime_types ['xlsx'])؛ // پسوند xxx را حذف کنید
  
  بازگشت $ mime_types؛
}

کد بالا پشتیبانی از افزونه های SVG و JSON را اضافه می کند. اگر می خواهید افزونه هایی برای سایر قالب های تصویر اضافه کنید ، کد فوق را مطابق با آن ویرایش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه بارگذاری انواع پرونده های دیگر در وردپرس را بررسی کنید .

اگر در افزودن انواع پرونده های جدید با مشکل روبرو هستید ، ابتدا با ارائه دهنده میزبان خود تماس بگیرید زیرا ممکن است محدودیت هایی داشته باشد. گذشته از این ، بهترین فرمت فایل تصویری برای استفاده کدام است؟

بهترین نوع فایل تصویری برای استفاده در سایت وردپرسی

بهترین نوع تصویر تصویر برای استفاده کدام است؟

برای بخش زیر ، سه فرمت محبوب ترین تصویر برای وب سایت ها را در نظر می گیریم. ما JPG ، PNG و GIF را پوشش می دهیم و بهترین قالب را برای مصارف مختلف برجسته می کنیم. بیایید با JPG شروع کنیم.

JPG

JPG (با نام JPEG نیز شناخته می شود) مخفف Group Experts Experts Group است. تصاویر JPG برای سطح فشرده سازی زیاد مناسب هستند و می توانند میلیون ها رنگ را به نمایش بگذارند و این امر را برای عکس ها و تصاویر با رنگ های واضح مناسب می کند.

این فرمت تصویر از فشرده سازی از دست رفته پشتیبانی می کند ، که پس از بهینه سازی باعث کاهش جزئی کیفیت تصویر می شود. با این وجود ، می توانید سطح فشرده سازی را کنترل کنید تا از بهترین کیفیت و عملکرد اطمینان حاصل کنید. تصاویر JPG از پس زمینه شفاف پشتیبانی نمی کنند.

 

PNG

PNG برای Portable Network Graphics کوتاه است ، فرمت تصویری که در ابتدا برای انتقال تصاویر از طریق اینترنت طراحی شده است. تصاویر PNG میلیون ها رنگ را نشان می دهند ، اما می توانند سنگین تر از JPG باشند. آنها برای تصاویر ، آرم ها ، اینفوگرافیک ها و گرافیک های هدر اصلی که یک برند را شناسایی می کنند فوق العاده هستند.

PNG از فشرده سازی بی فایده پشتیبانی می کند به این معنی که هیچ داده ای در حین بهینه سازی از بین نمی رود. به همین ترتیب ، تصاویر PNG پس از فشرده سازی واضح تر و واضح تر از تصاویر JPG هستند. علاوه بر این ، نوع فایل PNG از پس زمینه های شفاف پشتیبانی می کند.

 

GIF

GIF یک مخفف برای قالب تبادل Graphics است. این فرمت تصویری است که از تصاویر متحرک و استاتیک پشتیبانی می کند. بیشتر انیمیشن هایی که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید تصاویر GIF هستند. بر خلاف JPEG و PNG ، نوع فایل تصویری GIF تنها از ۲۵۶ رنگ پشتیبانی می کند که این امر برای عکس های رنگی و سایر تصاویر با شیب رنگ مناسب نیست.

GIF از فشرده سازی بدون ضرر برای کاهش اندازه پرونده ها بدون از دست دادن کیفیت بینایی استفاده می کند. از این گذشته ، GIF از برچسب های متنی و پس زمینه های شفاف پشتیبانی می کند ، که این فرمت را برای انیمیشن های ساده و فیلم های با وضوح پایین کامل می کند.

بنابراین ، از این سه ، کدام یک را باید استفاده کنید؟ این همه به نیازهای شما بستگی دارد. PNG برای آرم ها ، تصاویر ، نمودارها ، اینفوگرافی ها و تصاویر با کیفیت بالا از برند مناسب است. JPEG برای تصاویر کوچک در وب سایت شما و همچنین عکس هایی که رنگ های واضح دارند بسیار عالی است. GIF برای انیمیشن ها و فیلم های ساده شگفت انگیز است.

اما در صورت عدم استفاده از تصاویر با بی احتیاطی ، انتخاب نوع فایل تصویر کافی نیست. در بخش بعد ، چند روش و بهترین نکات تصویر وردپرس را کشف می کنیم.

 

بهترین وردپرس تصویر

برای استفاده بیشتر از تصاویر ، بهترین روش ها و نکات مربوط به تصویر زیر را دنبال کنید. ما به طور خلاصه مناطقی از قبیل اندازه تصویر ، حداکثر اندازه بارگذاری ، SEO تصویر ، بهینه سازی و نحوه استفاده از Google Analytics را برای اطلاع از استراتژی تصویر وردپرس خود پوشش می دهیم.

 

سایز عکس

ما قبلاً مشخص کرده ایم که اندازه تصاویری که استفاده می کنید می تواند بر سرعت وب سایت شما تأثیر بگذارد. به همین ترتیب ، شما باید در استفاده از تصاویر نوری هدف داشته باشید. در عین حال ، در حالی که سعی در ایجاد تصاویر سبک دارید ، از کیفیت بصری دست برنخیزید ، به این معنی که باید در فشرده سازی احتیاط کنید.

علاوه بر این ، تصاویر را با استفاده از HTML یا CSS تغییر اندازه نکنید. اگر به تصویر ۳۰۰ پیکسل به ۳۰۰px نیاز دارید ، از تصویری با اندازه ۴۰۰px در ۴۰۰px استفاده نکنید. علاوه بر این ، میزبان وردپرس با کیفیت بالا ، پیاده سازی حافظه پنهان و CDN را انتخاب کنید تا سرعت وب سایت شما بیشتر شود.

 

تصویر جستجوگرها

آیا غیر از ارسال پیام و زیبا سازی سایت شما ، آیا می دانید که می توانید از تصاویر برای افزایش نمرات سئو خود استفاده کنید؟ درست است؛ می توانید از SEO SEO برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید. چطور؟ برای مبتدیان ، تصاویر خود را مناسب بنویسید. به عنوان مثال ، به جای “picture001.png” ، از “چگونه به تصویر-seo.png” و غیره استفاده کنید. علاوه بر این ، متن های alt را بعد از بارگذاری به تمام تصاویر خود اضافه کنید. با تشکر از متون alt ، موتورهای جستجو و خوانندگان صفحه می توانند تصاویر شما را “ببینند”.

 

افزونه های بهینه سازی تصویر وردپرس مفید

وردپرس با استفاده از افزونه ها ، CMS کاملاً ساده است. اگرچه بهینه سازی تصاویر با استفاده از نرم افزار دستکاری تصویر (به عنوان مثال ، Photoshop) قبل از بارگذاری بسیار مفید است ، می توانید افزونه ها را برای بهینه سازی تصاویر خود پس از بارگذاری ، اعمال کنید.

افزونه های قابل توجه بهینه سازی تصویر وردپرس شامل Smush ، EWWW Image Optimizer و Imagify از جمله موارد دیگر است. افزونه ای را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد ، زیرا هر یک با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شود.

 

از Google Analytics استفاده کنید

وقتی همه کارها تمام شد ، می خواهید بهترین تجربه کاربری را که ممکن است در اختیار شما قرار دهد. برای این کار ، شما باید بازدید کنندگان خود و دستگاه های مورد استفاده آنها را برای دسترسی به وب سایت خود بدانید. از این طریق می توانید قالب ها و اندازه های تصویر مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر بیشتر بازدید کنندگان شما از مرورگر اپل سافاری استفاده می کنند ، برای استفاده از فایل های تصویری WEBP در وردپرس باید پشتیبانی بیشتری ارائه دهید .

انتخاب نوع فایل مناسب برای وب سایت وردپرس تا آنجا که سرعت ، UX ، عملکرد وب سایت ، سئو و سازگاری بسیار مهم است ، ضروری است.شما نمی توانید اجازه دهید اجازه دهید این منطقه از آنجا که می خواهید در هنگام ایجاد یک استراتژی تصویر خوب ، بدون مزیت استفاده کنید ، ادامه یابد. راهنمای سبک شما باید دستورالعمل های تصویر را برای همه کاربران فراهم کند.

در آخر ، تصاویر خود را فشرده و بهینه کنید تا به تعادل مناسب بین کیفیت و عملکرد برسید.

آیا در مورد بهترین نوع فایل تصویری برای استفاده در سایت وردپرسی ؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=15085

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی