تغییر شماره تلفن و یا تعویض گوشی در واتساپ

تغییر شماره تلفن و یا تعویض گوشی در واتساپ

تغییر شماره تلفن و یا تعویض گوشی در واتساپ

تغییر شماره تلفن و یا تعویض گوشی

 

تغییر شماره تلفن واتساپ

پیش از اینکه استفاده از شماره ای را متوقف کنید، باید حساب واتساپ خود را به شماره جدید منتقل کنید. روش ساده انجام این کار، استفاده از ویژگی تغییر شماره در واتساپ است. با استفاده از این ویژگی، شما اطلاعات حساب خود (از جمله گروه ها و اطلاعات نمایه خود) را به شماره جدید منتقل می کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که مخاطبینتان شماره قدیم شما را حذف و شماره جدید را ذخیره کنند. از آنجا که شرکت های تلفن شماره ها را به افراد دیگر اختصاص می دهند، انتظار داشته باشید که شماره شما نیز به فرد جدیدی داده شود.

توجه: لازم نیست حساب خود را پاک کنید. پس از استفاده موفقیت آمیز از ویژگی تغییر شماره، حساب قدیم شما به طور خودکار حذف می شود.

 

تعویض گوشی

گوشی از نوع دیگر

اگر از یک نوع گوشی به نوع دیگر تغییر می دهید، مثلا از آیفون به اندروید، و شماره خود را حفظ می کنید، اطلاعات حساب کاربری خود را به گوشی جدید منتقل می کنید. این اطلاعات به شماره تلفن شما متصلند. کافیست واتساپ را روی گوشی جدید نصب و شماره خود را تایید کنید.

توجه: شما نمی توانید تاریخچه پیام های خود را از یک نوع گوشی به نوع دیگر گوشی انتقال دهید.

اگر از یک نوع گوشی به گوشی دیگر تغییر می دهید و شماره خود را حفظ نمی کنید، باز هم کافیست که واتساپ را روی گوشی جدید نصب و شماره خود را تایید کنید.

مهم: به یاد داشته باشید که حساب قبلی خود را پاک کنید. اما، اگر حساب قدیم را پاک نکردید و دیگر به گوشی جدید خود دسترسی ندارید، نگران نباشید. اگر صاحب جدید شماره قدیم شما واتساپ را بعد از ۴۵ روز فعال کند، همه اطلاعات مربوط به آن حسابتان به طور کامل حذف خواهند شد..

 

همان نوع گوشی

اگر شما به همان نوع گوشی تغییر می دهید، مثلا از اندروید به اندروید دیگر، در آن صورت می توانید تاریخچه پیام های خود را به گوشی جدید منتقل کنید.

 

پس از تعویض گوشی

پیش از اینکه از گوشی قدیم خود را کنار بگذارید، همه اطلاعات خود را از آن پاک کنید. همچنین اگر گوشی کارت حافظه دارد حتما اطلاعات آن را نیز پاک کنید. به این ترتیب هیچکدام از اطلاعات شخصی شما از جمله پیام های واتساپ شما به دست هیچکس نخواهد افتاد.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16559

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی