آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام و تلگرام

آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام و تلگرام

آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام و تلگرام

وقتی می دانید چگونه فونت را در زندگی نامه اینستاگرام خود تغییر دهید ، می توانید مشخصات خود را متناسب با محتوای قلب خود تنظیم کنید. اما چگونه انجام می شود؟ خوشبختانه تنظیم سفارشی کردن پروفایل اینستا سریع و آسان است و شما در مکان مناسبی برای یادگیری نحوه انجام آن قرار دارید.

داشتن قلم مناسب برای دسته Insta شما تنها یکی از عناصر تهیه بیوگرافی بی نظیر اینستاگرام است ، اما برای درست کردن آن لازم است که قلم خود را عاقلانه انتخاب کنید. اگر به برخی از الهامات نیاز دارید ، لیست فونت های رایگان ما را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد نوع فونت مورد نظر خود کمک کنید. سپس می توانید یکی از این ابزارهای ایجاد فونت اینستاگرام را  برای شخصی سازی سبک های متن خود استفاده کنید (بیشتر در این مورد در زیر).

زندگی نامه Insta شما باید کوتاه و شیرین باشد – به جای چند جمله کلیدی با دقت انتخاب شده – به لینک های مرتبط با سایر حساب های مدیریت شده خود ، و همچنین هر هشتگ مربوطه ، بپیوندید. ایموجی های عجیب و غریب همچنین برای شکسته شدن چیزها و اضافه کردن کمی از شخصیت و رنگ مناسب است ، اما به بالای صفحه نروید یا ممکن است خواندن شرح حال شما سخت شود.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که تغییر دادن بیوگرافی Insta شما مستلزم استفاده از کاراکترهای یونیکد است که اغلب برای افرادی که از خواننده های صفحه استفاده می کنند در دسترس نیست ، بنابراین شما قطعاً نمی خواهید کل زندگی خود را با قلم دیگری بخواهید. بیشتر افراد فقط از آنها برای نام خود استفاده می کنند یا شاید بخش کوچکی از توضیحات آنها را استفاده کنند.

تغییر قلم در بیوگرافی اینستاگرام خود از استاندارد اینستا یک تنظیم سریع و آسان است که می تواند باعث شود غذای شما کاملاً متمایز باشد و در صورت تغییر نظر ، تغییر دادن آن در تاریخ بعدی بسیار آسان است. همچنین رایگان است. آیا می خواهید آن را امتحان کنید؟ در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط در دو مرحله آسان بتوانید قلم را در bio Instagram خود تغییر دهید.

۰۱٫ قلم خود را انتخاب کنید

ابتدا وارد سایت IGFonts شوید
گزینه های موجود در Fonts For Instagram از ساده تا emoji-studded متغیر است

ابزارهای مختلفی برای ایجاد فونت وجود دارد که می توانید در اینستاگرام از آنها استفاده کنید. می توانید فونت های اینستاگرام ، Insta Fonts یا LingoJam را برای مبتدیان امتحان کنید. همچنین می توانید با Cool Symbol آزمایش کنید ، اگرچه رابط کاربری نسبت به گزینه های دیگر به هم ریخته است. 

متنی را که می خواهید تغییر دهید تایپ کنید و ابزار لیستی از فونت هایی را که می توانید در اینستاگرام استفاده کنید ارائه می دهد و به شما نشان می دهد که متن شما در هر کدام چگونه است. بعضی از قلم ها بسیار ساده هستند ، در حالی که برخی از ایموجی ها و نمادها – با درجات مختلف موفقیت – و برخی دیگر موارد زیادی را در ادامه دارند که خواندن آنها تقریبا غیرممکن است. 

وقتی فونت را برای خود پیدا کردید ، آنرا کپی کنید.

۰۲٫ چسباندن در اینستاگرام

اینستاگرام را باز کنید و به ویرایش پروفایل بروید ، سپس با قلم جدید خود را بچسبانید. روی ارسال کلیک کنید و تمام شد. اگر ظاهر قلم انتخابی را دوست ندارید ، می توانید به راحتی به مرحله یک برگردید و دیگری را انتخاب کنید.

آموزش تغییر فونت در بیو اینستاگرام و تلگرام به پایان رسید . لطفا مشکلات و سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=15097

Subscribe
Notify of
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
بتوچه
بتوچه
1 سال پیش

خیلی ترجمه مزخرفی بود

سپهر
سپهر
9 ماه پیش
پاسخ به  بتوچه

واقعا واقعا حق

مطالب تصادفی