حساب‌های کاربری دزدیده شده پیام رسان واتساپ

حساب‌های کاربری دزدیده شده پیام رسان واتساپ

حساب‌های کاربری دزدیده شده پیام رسان واتساپ

درباره حساب‌های کاربری دزدیده شده

هرگز نباید کد تایید پیامکی واتساپ خود را با دیگران حتی دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. اگر فریب خورده‌اید و کد خود را به اشتراک گذاشته‌اید و دسترسی به حساب واتساپ خود را از دست داده‌اید، برای بازیابی حساب کاربری خود دستورالعمل‌های زیر را مطالعه کنید.

اگر مشکوک هستید که شخص دیگری از حساب واتساپ شما استفاده می‌کند، باید به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید چون این شخص ممکن است در گفتگوها و گروه‌ها شخصیت شما را تقلید و جعل کند. لطفا دقت کنید که واتساپ سرتاسر رمز گذاری شده است و پیام‌ها روی دستگاه شما ذخیره می‌شوند، بنابراین شخصی که از دستگاه دیگری به حساب شما دسترسی پیدا کند، نمی‌تواند مکالمات قبلی شما را بخواند.

 

چگونه حساب کاربری خود را بازیابی کنید

با شماره تلفن خود وارد واتساپ شده و با وارد کردن کد ۶ رقمی که از طریق پیامک دریافت می‌کنید، شماره تلفن خود را تایید کنید.

به محض وارد کردن کد ۶ رقمی پیامکی، شخصی که از حساب کاربری شما استفاده می‌کند، بطور خودکار بیرون انداخته می‌شود.

ممکن است از شما خواسته شود تا کد تایید دو مرحله‌ای ارایه کنید. اگر این کد را نمی‌دانید، ممکن است شخصی که از حساب کاربری شما استفاده می‌کند، تایید دو مرحله‌ای را فعال کرده باشد. بدون کد تایید شماره دو مرحله‌ای باید ۷ روز صبر کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید. صرف نظر از اینکه این کد تایید را می‌دانید یا نه، به محض اینکه کد ۶ رقمی پیامکی را وارد کنید شخصی که به حساب کاربری شما وارد شده است، بیرون انداخته می‌شود.

 

توجه
  • اگر به حساب کاربری خود دسترسی دارید ولی مشکوک هستید که کسی از طریق واتساپ وب/دسکتاپ از حساب کاربری شما استفاده می‌کند، توصیه می‌کنیم تا از روی گوشی از همه کامپیوترها خارج شوید.
  • وقتی کسی بخواهد با شماره تلفن شما در واتساپ ثبت نام کند واتساپ برای محافظت از حساب کاربری‌تان، شما را مطلع می‌کند.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16540

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی