خدمات اینترنتی آچار فرانسه

خدمات مالی پیام رسان آیگپ

خدمات مالی پیام رسان آیگپ

خدمات مالی پیام رسان آیگپ

کاربران عزیز پیام رسان آیگپ در این مقاله به برخی از سوالات مالی شما در مورد پیام رسان ایگپ پاسخ داده ایم

خدمات مالی پیام رسان آیگپ :

 

کارت به کارت از مبدا چه بانکهای امکان پذیر است؟
کارت به کارت در حال حاضر از مبدا: بانک‌های پارسیان، ملی، پاسارگاد، تجارت، اقتصادنوین، آینده، پست بانک ایران، کشاورزی، گردشگری، رفاه کارگران، انصار، توسعه تعاون، ایران زمین، صنعت و معدن، دی، سرمایه، موسسه مالی ملل و قوامین صورت می‌گیرد و به صورت دوره ای به این لیست اضافه خواهد شد.

 

آیا بعد از پرداخت قبوض امکان دریافت رسید وجود دارد؟
بله؛ رسید در MPL و قابل اشتراک گذاری است.اگر موفق به دریافت رسید نشدید میتوانید از منوی خدمات پرداخت، لیست تراکنش‌ها را نگاه کنید.رسید در آنجا هم ذخیره می‌شود.

 

در صورت فراموش کردن رمز کیف پول چه کار کنیم؟
در صورت فراموشی رمز عبور در صفحه تنظیمات کیف پول میتوانید کلیک کنید و رمز عبور برایتان پیامک می‌شود.

 

پذیرنگی چیست؟
کسب و کارهایی که در کیف پول آیگپ، مخزن پول مخصوص خود را دارند و مشتریان با اسکن بارکد توسط آیگپ می‌توانند مبلغ مورد نظر را به حساب آنها واریز کنند.

 

طریقه شارژ کیف پول آیگپ چگونه است؟
وارد کیف پول شده،دکمه شارژ حساب کیف پول را انتخاب کنید،مبلغ را وارد کرده، پس از تایید به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید. اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده و دکمه پرداخت را می زنید سپس کیف پول شارژ می شود.

 

چگونه میتوان مبلغ موجود در کیف پول را نقد کرد؟
وارد کیف پول شده،دکمه برداشت از کیف پول را می زنید. در منو برداشت فوری و برداشت عادی وجود دارد. برای برداشت عادی شماره شبا و برای برداشت فوری شماره کارت مقصد را وارد می‌کنید. سپس مبلغ را وارد کرده تایید می‌کنید. پول به حساب شما واریز می شود. توجه داشته باشید در برداشت فوری کارمزد از مبلغ کسر می‌گردد.

 

آیا می‌توان از چند کارت بانکی در آیگپ استفاده نمود؟

بله؛ این امکان در آیگپ وجود دارد که از چند کارت بانکی استفاده کنید.

 

به چه روش‌هایی می‌توان از طریق آیگپ، قبض پرداخت کرد؟

در ویترین بخش خدمات پرداخت را انتخاب کرده و با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض مورد نظر خود را را پرداخت می‌کنید. استعلام و پرداخت قبوض تلفن و موبایل با شماره نیز میسر بوده و برای قبض برق نیز قابلیت استعلام و پرداخت براساس شناسه قبض میسر می باشد.

 

آیا در آیگپ امکان انجام نیکوکاری مانند کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان و … وجود دارد؟

بله؛ در ویترین بخشی به نام دنیای احسان برای نیکوکاری در نظر گرفته شده است که با مراجعه به این بخش شما می‌توانید کمک‌های خود را به سازمان‌های مورد نظر منتقل کنید.

 

آیا امکان شارژ اعتبار سیم کارت در آیگپ وجود دارد؟

بله؛می‌توانید در بخش «خدمات مالی» آیگپ، اعتبار سیم کارت خود را شارژ کنید.

 

آیا امکان پرداخت جرایم رانندگی در آیگپ وجود دارد؟

بله؛می‌توانید در بخش «خدمات مالی» آیگپ با استفاده از شناسه قبض و پرداخت جرایم رانندگی را پرداخت کنید. همچنین براساس شماره VIN خودرو نیز می توان جرائم را استعلام و پرداخت نمود.

 

آیا امکان استعلام بدهی مشترکین همراه اول در آیگپ وجود دارد؟

بله؛می‌توانید در بخش «خدمات مالی» آیگپ با وارد کردن شماره موبایل مورد نظر از میزان بدهی میان دوره و پایان دوره مطلع شوید.

 

آیا می‌توان با آیگپ از مصرف برق مطلع شد و آن را پرداخت کرد؟

بله، آیگپ به جهت همراهی با طرح حذف قبض برق اقدام به راه اندازی سرویس پرداخت قبض برق کرده است. شما با مراجعه به بخش پرداخت قبض برق و وارد کردن شناسه قبض خود می‌توانید از مبلغ آن با خبر شده و آن را پرداخت کنید.

 

با هر بار مراجعه به پرداخت قبض برق باید شناسه قبض را وارد کنم؟

خیر نیازی به این کار نیست، شما فقط کافیست یکبار شناسه قبض برق خود را وارد کرده و آن را با نام دلخواه ذخیره کنید.

 

چند قبض برق را می‌توان با آیگپ استعلام و پرداخت کرد؟

شما محدودیتی برای تعداد قبوض ثبت شده ندارید و هر تعداد قبض برق داشته باشید می‌توانید با نام دلخواه ثبت کنید.

 

کیف پول دیجیتال چیست؟

یکی از ویژگی هایی که آیگپ در دسترس کاربران قرار می دهد، کیف پول دیجیتال است. کاربران می توانند با استفاده از کارت بانکی و رمز اینترنتی کیف پول خود را شارژ کنند و برای خدماتی همچون پرداخت کرایه تاکسی، خرید از فروشگاه ها، و … از آن استفاده کنند.

 

مشکلات مالی مربوط به کیف پول آیگپ را از چه طریقی میتوان پیگیری کرد؟

با استفاده از شماره ۲۳۱۸-۰۲۱ میتوانید مسئله مربوط به کیف پول را پیگیری کنید.

 

مبلغی را از کیف پول به کارت بانکیم انتقال دادم،اما پول نه در کیف پولم هست نه در کارت بانکی.باید چه کار کنم؟

این اتفاق به دلیل عدم احراز هویت شما بوجود آمده است. در این صورت باید عکس کارت ملی، عکس شناسنامه و عکس سلفی با کارت ملی را به شماره ۰۹۰۱۸۹۹۶۲۹۳ ارسال نمایید.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16511

guest
0 نظر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب مشابه