سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس

سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس

سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس :

 

حساب کاربری چیست؟

حساب كاربري شما از قسمت‌هاي زير تشكيل شده است:

  • شماره تلفن همراه شما كه با آن عضو سروش پلاس شده ايد و غير قابل ويرايش است. در صورتي كه بخواهيد شماره تلفن خود را تغيير دهيد به پرسش بعد مراجعه فرماييد.
  • شناسه کاربری که برای افرادي كه شماره شما در گوشي آنها ذخيره نشده است، به اين صورت در گروه هايي كه عضو هستيد نمایش داده می شود.
  • مشخصات وضعیت يك عبارت كوتاه است که می توانید متن دلخواه خود را قرار دهید.
  • تصوير كه با كليك كردن روي علامت دوربين مي توانيد براي خود انتخاب نماييد.
  • و در آخر نام شما که جدا از شناسه کاربری می‌باشد و در زمان ثبت نام وارد کرده‌اید و قابل تغییر است.

 

 

مخاطبین و افرادی که عضو سروش پلاس هستند چه بخشی از حساب کاربری من را مشاهده میکنند؟

  • افرادي كه شماره تلفن شما در گوشي آنها ذخيره شده، مي‌توانند تمام بخش‌هاي حساب كاربري شما که شامل نام، شناسه کاربری، مشخصات وضعیت، شماره تلفن و عکس شما می‌شود را مشاهده كنند.
  • افرادي كه شماره تلفن شما در گوشي آنها ذخيره نشده است ولي هر دو در يك گروه عضو شده باشيد مي‌توانند به غير از شماره تلفن بقيه بخش‌هاي كاربري شما را مشاهده كنند.
  • افرادي كه شماره تلفن شما در گوشي آنها ذخيره نشده است و با آن افراد در هيچ گروه مشتركي عضو نباشيد، نمي‌توانند هيچ بخشي از حساب كاربري شما را مشاهده كنند.

 

 

چگونه شماره تلفن خود را تغییر دهم؟

در حال حاضر، تغییر شماره تلفن با این قابلیت که اطلاعات شما از شماره قبلی به شماره جدید منتقل شود وجود ندارد.

 

 

آیا با حذف نرم افزار از تلفن همراه ، حساب کاربری حذف میشود؟

خير ؛ با حذف نرم افزار حساب کاربری شما حذف نخواهد شد.

 

 

آیا با خارج شدن (Log Out) اطلاعات حساب کاربری پاک میشود؟

خیر؛ Log Out هیچ تداخلی با اطلاعاتتان ندارد. پس از ورود مجددتان به برنامه، تمامی پیام‌ها، گروه ها و کانال ها باز خواهند گشت.

 

 

66 بازدید دسته بندی : شبکه های اجتماعی,مقالات یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ بدون دیدگاه
لینک کوتاه مطلب : https://a4fran3.ir/?p=16773


نظرات شما