پشتیبانی سامانه جامع تجارت + حل مشکلات

پشتیبانی سامانه جامع تجارت + حل مشکلات

پشتیبانی سامانه جامع تجارت + حل مشکلات

***************

کسانی که کد بورسی آنها مسدود شده و قادر به خرید نیستند کافیست با ما تماس بگیرند

09356328295

تلگرام و واتساپ و تماس تلفنی

***************

 

 

سلام و درود خدمت تمام کاربران و بازدیدکنندگان سایت آچار فرانسه .

هدف سامانه جامع تجارت ایجاد دولت الکترونیک ، کاهش فساد اقتصادی در کسب و کار ها ، یکپارچه سازی فرآیند تجارت در کشور ، شفافیت سازی تجاری ، نظارت بر زنجیره صادرات و واردات کشور ،جلوگیری از قاچاق کالا و جلوگیری از احتکار کالا می باشد.

 

خب حالا چه کسانی در این سامانه باید ثبت نام کنند؟

فعالین چه گروه های کالایی از سامانه تجارت داخلی استفاده می کنند؟

استفاده‌کنندگان از سامانه تجارت داخلی شامل گروه¬های کالایی گسترده¬ای است. ازجمله: محصولات کشاورزی (برنج، چای، روغن، شکر، قند، حبوبات)، دخانیات، صنایع پایین‌دست پتروشیمی، تایر، لوازم‌خانگی، شوینده¬ها، تلفن همراه و کاغذ. باید توجه داشت که این گروه¬ها با تغییرات فراوان در خود کالا و از طرفی نوع فعالین مشمول مواجه می¬شوند.

پشتیبانی سامانه جامع تجارت + حل مشکلات

خب خیلی از دوستان هنگام ثبت نام ، تایید خرید ، ایجاد کد نقش ، تایید مالکیت ، ایجاد انبار و …. دچار مشکل شده اند . امروز راه های ارتباطی با این سامانه را برای شما قرار خواهیم داد.
1. از طریق ایمیل :
کافیست از طریق ایمیل زیر با سامانه جامع تجارت در ارتباط باشید
پست الکترونیک
info@ntsw.ir
2. از طریق راهنمای مرکز تماس سامانه جامع تجارت :
شماره تماس 02192001321
پشتیبانی سامانه جامع تجارت
3. از طریق شبکه های اجتماعی :
4. از طریق شماره تماس پشتیبانی :
تماس با شماره 02175492000
5. از طریق ارسال تیکت :
کافیست وارد سامانه جامع تجارت شوید و سپس در بالای صفحه بر روی (ثبت و پیگیری مشکل) بزنید .
سپس در صفحه باز شده بر روی (درخواست جدید) بزنید.
حا در این صفحه گروه ، شاخه و موضوع خود را انتخاب کنید تا فرم برای شما نمایش داده شود.
در فرم کافیست مشکل خود را نوشته و بر روی ثبت بزنید
سپس صبر کنید تا کارشناسان پاسخ سوال شما را بدهند

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=56701

guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی