آموزش افتتاح حساب در کارگزاری مفید

آموزش افتتاح حساب در کارگزاری مفید

آموزش افتتاح حساب در کارگزاری مفید

آموزش افتتاح حساب در کارگزاری مفید

چگونه در کارگزاری مفید افتتاح حساب کنم؟

افتتاح حساب در کارگزاری مفید اولین گام برای استفاده از خدمات ما، از جمله معاملات حضوری، آفلاین، آنلاین و همچنین پلکان می‎باشد، با تکمیل فرم های ثبت نام به صورت حضوری یا تکمیل فرم به صورت آنلاین، می‎توانید ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت و صدور قرارداد آنلاین، اقدام به مراجعه حضوری به هر یک از شعب ما و تکمیل مراحل ثبت نام بفرمایید.

جهت تسهیل فرآیند ثبت نام در کارگزاری مفید، برای آن دسته از متقاضیان ثبت نام که دسترسی آن ها به شعب ما امکان پذیر نیست امکان مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت فراهم گشته است.

در حال حاضر در این مراکز صرفاً خدمات افتتاح حساب (دسترسی به معاملات آنلاین)، احراز هویت و دریافت کد بورسی به متقاضیان حقیقی ارائه می گردد.

هزینه انجام خدمات در دفاتر منتخب پیشخوان دولت طبق تعرفه های خدماتی آن دفاتر دریافت می شود. (کارگزاری مفید هیچ هزینه ای بابت خدمات افتتاح حساب دریافت نمی کند.)

 

 

برای افتتاح حساب در کارگزاری مفید چه مدارکی مورد نیاز است؟

متقاضیان جهت افتتاح حساب در کارگزاری مفید پس از تکمیل فرم های ثبت نام به صورت آنلاین (یا حضوری در شعب کارگزاری یا دفاتر منتخب پیشخوان دولت) لازم است در مراجعه به شعب کارگزاری یا دفاتر منتخب پیشخوان دولت جهت احراز هویت اصل شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته باشند.

برای متقاضیان سامانه های آنلاین معاملاتی با توجه به اینکه دسترسی به این سامانه‌ها مشروط به داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم است، ارائه اصل یا کپی آخرین مدرک تحصیلی مورد نیاز است.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16804

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی