ایجاد حساب Google برای فرزندان

آچار فرانسه : می‌توانید برای فرزندتان، با کمتر از ۱۳ سال سن (یا سن مقرر در کشورتان)، حساب Google ایجاد کنید و آن را بااستفاده از Family Link مدیریت کنید. بااستفاده از حساب‌های Google، فرزندان به محصولات Google، مثل «جستجو»، Chrome و Gmail، دسترسی می‌یابند و می‌توانید قوانین پایه دیجیتالی برای نظارت بر آن‌ها تنظیم کنید.

ایجاد حساب

ایجاد حساب Google برای فرزندتان حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

بااستفاده از برنامه Family Link

نکته: اگر در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید و سن فرزندتان بین ۱۳ تا ۱۵ سال است، درعوض مراحل راه‌اندازی دستگاه Android جدیدی را دنبال کنید.

  1. برنامه Family Link را باز کنید. اگر این برنامه را ندارید، برای شروع به کار، از صفحه راه‌اندازی Family Link بازدید کنید؛
  2. در بالا سمت چپ، روی «ایجاد» ضربه بزنید؛
  3. برای ایجاد حساب، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید؛
  4. وقتی کارتان تمام شد، تأییدیه‌ای روی صفحه نمایش داده می‌شود.
در دستگاه Android جدید

برای ایجاد حساب Google برای فرزندتان، با کمتر از ۱۳ سال سن (یا سن مقرر در کشورتان)، درصورت راه‌اندازی دستگاه جدیدی دارای Android نسخه ۵٫۱ یا بالاتر، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. دستگاه جدید را روشن کنید و برای راه‌اندازی آن، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید؛
  2. وقتی خواسته شد با حساب Google به سیستم وارد شوید، روی ایجاد حساب جدید ضربه بزنید. اگر «ایجاد حساب جدید» را نمی‌بینید، ابتدا روی گزینه‌های بیشتر ضربه بزنید؛
  3. نام، تاریخ تولد، جنسیت، نشانی ایمیل، و گذرواژهٔ فرزندتان را وارد کنید؛
  4. برای ورود به سیستم با حساب Google خود دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، رضایت والدین را ارائه دهید، و تنظیمات فرزندتان را انتخاب کنید.
در Chromebook جدید

برای ایجاد حساب Google برای فرزندتان، با کمتر از ۱۳ سال سن (یا سن مقرر در کشورتان)، درصورت راه‌اندازی دستگاه جدید دارای سیستم عامل Chrome نسخه M71 یا بالاتر، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. دستگاه جدید را روشن کنید و برای راه‌اندازی آن، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید؛
  2. وقتی خواسته شد با حساب Google به سیستم وارد شوید، روی «ایجاد حساب جدید» ضربه بزنید. اگر «ایجاد حساب جدید» را نمی‌بینید، ابتدا روی گزینه‌های بیشتر ضربه بزنید؛
  3. نام، تاریخ تولد، جنسیت، نشانی ایمیل، و گذرواژه فرزندتان را وارد کنید؛
  4. برای ورود به سیستم با حساب Google خود دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، رضایت والدین را ارائه دهید، و تنظیمات فرزندتان را انتخاب کنید.

در دستگاه Android قبلاً راه‌اندازی‌شده

برای ایجاد حساب Google برای فرزندتان، با کمتر از ۱۳ سال سن (یا سن مقرر در کشورتان)، درصورتی که او را در دستگاه موجودی دارای Android نسخه ۵٫۱ یا بالاتر به سیستم وارد می‌کنید، این مراحل را دنبال کنید.
توجه: بسته به دستگاه، دستورالعمل‌های مربوط به افزودن یا برداشتن حساب تغییر می‌کند. اگر دستورالعمل‌های زیر کارایی نداشت، برای اطلاعات بیشتر، مرکز راهنمایی دستگاهتان را جستجو کنید.
  1. در دستگاه، همه حساب‌های موجود را بردارید؛
  2. همه برنامه‌ها، عکس‌ها، یا سایر داده‌هایی را که نمی‌خواهید فرزندتان به آن‌ها دسترسی یابد، از دستگاه حذف کنید؛
  3. برای افزودن حساب جدید به دستگاه، مراحل مربوطه را دنبال کنید؛
  4. وقتی خواسته شد با حساب Google به سیستم وارد شوید، روی ایجاد حساب جدید ضربه بزنید. اگر «ایجاد حساب جدید» را نمی‌بینید، ابتدا روی گزینه‌های بیشتر ضربه بزنید؛
  5. نام، تاریخ تولد، جنسیت، نشانی ایمیل، و گذرواژهٔ فرزندتان را وارد کنید؛
  6. برای ورود به سیستم با حساب Google خود دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، رضایت والدین را ارائه دهید، و تنظیمات فرزندتان را انتخاب کنید.

 

در سایر دستگاه‌ها و رایانه‌ها

  1. به صفحه ایجاد حساب Google بروید؛
  2. برای ایجاد حساب فرزندتان، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید. اطلاعاتی ازقبیل نام فرزندتان، نشانی ایمیلی که می‌خواهد و تاریخ تولدش را وارد خواهید کرد؛
  3. با حساب Google خودتان وارد شوید و روشی برای ارائه رضایت والدین برای حساب فرزندتان انتخاب کنید؛
  4. وقتی حساب را ایجاد کردید، تأییدی روی صفحه مشاهده خواهید کرد.