بازی وردل Wordle پازل حدس کلمات

بازی وردل Wordle پازل حدس کلمات

بازی وردل Wordle پازل حدس کلمات

وردل (به انگلیسی: Wordle) یک بازی کلمات مبتنی بر وب است که توسط جاش واردل، برنامه‌نویسی که قبلاً آزمایش‌های اجتماعی محل و دکمه را برای ردیت ایجاد کرده‌بود، توسعه یافته‌است. شکل بازی به‌گونه‌ایی است که بازیکنان تلاش می‌کنند تا یک کلمه پنج حرفی را در شش تلاش حدس بزنند. نتیجه، در قالب کاشی‌های رنگی، برای هر حدس نشان داده می‌شود، به شکلی که به بازیکنان اطلاع می‌دهد که کدام حروف در موقعیت صحیح و کدام در موقعیت‌های دیگر کلمه پاسخ قرار دارند. سیستم بازی مشابه بازی‌هایی مانند فکر بکر هستند، اگرچه وردل دقیقاً مشخص می‌کند که کدام حروف در هر حدس صحیح است. برای هر روز یک پاسخ خاص وجود دارد که برای همه یکسان است

 

وردل Wordle یک بازی حدس کلمات است که در توییتر و شبکه های اجتماعی وایرال شده است امروز و به سرگرمی محبوب خیلی از کاربران  تبدیل شده است.

 

بازی وردل Wordle توسط جاش واردل طراحی شد

جاش واردل ابتدا نمی خواست این بازی اعتیاد آور باشد به همین دلیل کاربران روزانه با یک پازل رو به رو می شوند که باید آن را حل کنند.

این بازی هیچ تبلیغات یا اپلیکیشن مخصوصی ندارد و برای بازی کردن آن باید wordle game را در گوگل سرچ کنید و وارد بخش بازی وبسایت نیویورک تایمز شوید.

 

نحوه بازی وردل wordle game

روش بازی وردل پرطرفدار به‌گونه‌ایی است که بازیکنان تلاش می‌کنند تا یک کلمه پنج حرفی را در شش تلاش حدس بزنند. نتیجه، در قالب کاشی‌های رنگی، برای هر حدس نشان داده می‌شود، به شکلی که به بازیکنان اطلاع می‌دهد که کدام حروف در موقعیت صحیح و کدام در موقعیت‌های دیگر کلمه پاسخ قرار دارند.

سیستم Game مشابه بازی‌هایی مانند فکر بکر هستند، اگرچه وردل دقیقاً مشخص می‌کند که کدام حروف در هر حدس صحیح است. برای هر روز یک پاسخ خاص وجود دارد که برای همه یکسان است.

  • سبز: حرفی که در کلمه قرار دارد و جایش نیز درست باشد، سبز می شود.
  • طلایی: اگر حرفی در کلمه آن روز باشد اما جایش اشتباهی باشد به رنگ طلایی در می آید.
  • طوسی: چنانچه حرفی به رنگ طوسی دربیاید یعنی به طور کل در کلمه اصلی قرار ندارد و دیگر از آن نباید استفاده کنید.

با این قوانین ساده طی 6 شانس می توانید کلمه مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر حدس شما پس از 6 مرحله نیز اشتباه باشد، وبسایت کلمه اصلی را به شما نشان می دهد و باید تا روز بعدی صبر کنید.

 

دانلود بازی وردل Wordle :

برای دانلود کافیه در گوگل پلی ، بازار و یا هر فروشگاه دیگری ، کلمه Wordle را جستجو نمایید

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=62769

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی