رفع مشکل مسدودیت و بلاک شدن اکانت واتس اپ
بلاک شدن اکانت واتس اپ
اگر پیامی داخل برنامه دریافت میکنید که بیانگر «مسدود شدن موقت» حساب کاربریتان است، این بدین معناست که احتمالاً به جای برنامه رسمی واتساپ از نسخه پشتیبانی نشدهای از آن استفاده میکنید. اگر پس از آن که موقتا مسدود شدید به برنامه رسمی برنگردید، ممکن است حسابتان به طور دایمی برای استفاده از واتساپ مسدود گردد.
برنامههای پشتیبانی نشدهای مانند WhatsApp Plus و GB WhatsApp یا برنامههایی که ادعا دارند گفتگوهای واتساپ شما بین گوشیها جابجا میکنند، نسخههای دستکاری شده واتساپ هستند. این برنامههای غیر رسمی به دست اشخاص ثالث توسعه یافتهاند و ناقض شرایط استفاده از خدمات ما هستند. واتساپ از این برنامههای شخص ثالث پشتیبانی نمیکند چون ما نمیتوانیم روالهای امنیتی آنها را تایید کنیم.
چگونه برنامه را به برنامه رسمی واتساپ تغییر دهیم؟
ممکنست لازم باشد از تاریخچه گفتگوهایتان را قبل از تغییر به برنامه رسمی واتساپ پشتیبان گیری کنید. نام برنامه پشتیبانی نشدهای که استفاده میکنید تعیین میکند که باید تاریخچه گفتگوهایتان را منتقل کنید یا نه. نام برنامه را با زدن روی گزینههای بیشتر > تنظیمات > کمک > اطلاعات برنامه میتوانید ببینید. بسته به نام برنامه مراحل زیر را انجام دهید: WhatsApp Plus یا GB WhatsApp.
اگر از برنامهای غیر از WhatsApp Plus یا GB WhatsApp استفاده میکنید ذخیره کردن تاریخچه گفتگوهایتان قبل از دانلود برنامه رسمی واتساپ را توصیه میکنیم.
GB WhatsApp
ما توصیه میکنیم مراحل زیر را برای ذخیره سازی و انتقال تاریخچه گفتگوهایتان انجام دهید. عدم پیروی از این مراحل میتواند منجر به از دست رفتن تاریخچه گفتگوها شود. لطفاً توجه کنید که ما نمیتوانیم بر موفقیت آمیز بودن انتقال تاریخچه گفتگو ضمانتی بدهیم چون واتساپ از برنامههای غیررسمی پشتیبانی نمیکند.
- منتظر باشید تا مسدودیت موقتیتان پایان یابد. مدت زمان مسدودیت را زمان سنج نشانتان خواهد داد.
- در GB WhatsApp گزینههای بیشتر > گفتگوها > پشتیبانگیری گفتگوها را بزنید.
- به iPhone Settings بروید و Storage > Files را بزنید.
- پوشه GB WhatsApp را بیابید و روی آن بزنید و نگه دارید تا بتوانید آن را انتخاب کنید.
- در گوشه بالا بیشتر > تغییر نام را بزنید و نام پوشه را به «WhatsApp» تغییر دهید.
- به فروشگاه Play بروید و نسخه رسمی برنامه واتساپ را دانلود کنید. اگر نمیتوانید به فروشگاه Play دسترسی بیابید
- در واتساپ شماره تلفن خود را تایید کنید.
- در صفحه یافته شدن نسخه پشتیبان بازنشانی > بعدی را بزنید.
- واتساپ باید با گفتگوهای موجودتان بارگیری شود.