تغییرات فضای ذخیره‌سازی در گوگل فوتوز Google Photos

تغییرات فضای ذخیره‌سازی در گوگل فوتوز Google Photos

تغییرات فضای ذخیره‌سازی در گوگل فوتوز Google Photos

تغییرات فضای ذخیره‌سازی در گوگل فوتوز Google Photos

چه چیزی دارد تغییر می‌کند؟

درحال‌حاضر، Google Photos گزینه‌های پشتیبان‌گیری زیر را پیشنهاد می‌کند:

  1. فضای ذخیره‌سازی نامحدود و رایگان برای «کیفیت بالا»
  2. فضای ذخیره‌سازی رایگان برای «کیفیت سریع» (در بعضی بازارها دردسترس است).
  3. فضای ذخیره‌سازی رایگان برای «کیفیت اصلی» تا ۱۵ گیگابایت (مشترک بین Photos‏، Gmail، و Drive)، به‌همراه فضای ذخیره‌سازی اضافه که به‌عنوان بخشی از Google One دردسترس است.

از ۱ ژوئن ۲۰۲۱، محتوای با «کیفیت بالا» و «کیفیت سریع» به‌حساب فضای ذخیره‌سازی «حساب Google» گذاشته خواهد شد. هنگامی که به حد مجاز فضای ذخیره‌سازی خودتان رسیدید، می‌توانید یا برای دریافت فضای ذخیره‌سازی اضافه با Google One مشترک شوید، یا محتواهایی را حذف کنید تا با گزینه فضای ذخیره‌سازی رایگان Photos ادامه دهید.

اگر حسابتان از محل کار، تحصیل، خانواده، یا گروه‌های دیگر ارائه شده باشد، ممکن است براساس طرحتان تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار بگیرد. با مدیر حسابتان صحبت کنید تا ببینید فضای ذخیره‌سازی‌تان چطور کار می‌کند.

مهم:

  • عکس‌های با «کیفیت بالا» و «کیفیت سریع» و ویدیوهایی که پیش از ۱ ژوئن ۲۰۲۱ پشتیبان‌گیری شده‌اند، به‌حساب فضای ذخیره‌سازی «حساب Google» گذاشته نخواهد شد.
  • عکس‌ها و ویدیوهای با «کیفیت اصلی» همچنان به‌حساب فضای ذخیره‌سازی «حساب Google» گذاشته خواهد شد.

 

مدیریت فضای ذخیره‌سازی

می‌توانید گزینه‌های پشتیبان‌گیری را از اینجا تأیید کنید. همچنین می‌توانید براساس تواتر پشتیبان‌گیری عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌ها، و محتواهای دیگر در «حساب Google»، پیش‌بینی کنید که چقدر فضای ذخیره‌سازیتان باقی خواهد ماند.

اگر تصمیم گرفته‌اید که فضای بیشتری برای حافظه‌تان می‌خواهید، می‌توانید ازطریق Google One (درصورت دردسترس بودن) فضای ذخیره‌سازیتان را توسعه دهید. در ایالات متحده طرح‌ها از ۱٫۹۹ دلار در ماه برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود. طرح‌ها شامل مزایای اضافه عضویت مانند دسترسی به متخصصین Google، ویژگی‌های انحصاری مثل ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس، طرح‌های خانوادگی هم‌رسانی‌شده، و غیره است.

مهم:اگر دستگاه Pixel 5 یا قدیمی‌تر از آن دارید، برای عکس‌ها و ویدیوهای پشتیبان‌گیری‌شده از دستگاه‌های Pixel، همچنان فضای ذخیره‌سازی نامحدود رایگان دریافت خواهید کرد.

 

آیا باید همین حالا کاری کنم؟

نه، این تغییر تا پیش‌از ۱ ژوئن ۲۰۲۱ اعمال نخواهد شد و بیشتر کاربران تا سال‌های بعد هم به حد نهایی نخواهند رسید. اگر لازم باشد کاری انجام دهید برای یادآوری با شما تماس خواهیم گرفت.

 

چه‌وقت فضای ذخیره‌سازی من تمام خواهد شد؟

درباره مدت زمانی که فرصت دارید تا به حد فضای ذخیره‌سازی «حساب Google» برسید، می‌توانید پیش‌بینی شخصی‌شده‌ای را به‌دست آورید. این پیش‌بینی براساس تواتر پشتیبان‌گیری عکس‌ها و ویدیوها، فایل‌ها و محتواهای دیگر شما در Google Photos، ‏Gmail و Drive است.

در شرایط زیر ممکن است پیش‌بینی دردسترس نباشد:

  • برای چندین ماه، محتوا را به‌طور منظم بارگذاری نکرده‌اید.
  • به حد سهمیه فضای ذخیره‌سازی‌تان نزدیک شده‌اید و نمی‌توانیم خط‌زمان دقیقی پیش‌بینی کنیم.
  • حسابتان از محل کار، تحصیل، خانواده، یا گروه‌های دیگر ارائه شده است.
  • فضای ذخیره‌سازی شما تمام شده است.

 

برای مدیریت کردن فضای ذخیره‌سازی‌ام چه‌کار می‌توانم بکنم؟

در ژوئن ۲۰۲۱، می‌توانید از ابزار رایگان مدیریت فضای ذخیره‌سازی ما استفاده کنید تا در مدیریت فضای ذخیره‌سازی‌تان به شما کمک کند. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند تا عکس‌هایی را که تیره، مات، یا ناخواسته هستند پیدا و حذف کنید.

اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، می‌توانید طرح‌هایی از Google One (درصورت دردسترس بودن) دریافت کنید که در ایالات متحده از ۱٫۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

درحال‌حاضر، چقدر فضای ذخیره‌سازی دارم استفاده می‌کنم؟

در برنامه Photos می‌توانید میزان مصرف فضای ذخیره‌سازی فعلی‌تان را بررسی کنید.

اگر فراتراز حد مجاز بروم برای عکس‌هایم چه اتفاقی می‌افتد؟پس‌از ۱ ژوئن ۲۰۲۱، اگر فضای ذخیره‌سازی‌تان تمام شود یا از سهمیه‌تان فراتر بروید، نمی‌توانید هیچ عکس یا ویدیویی را پشتیبان‌گیری کنید. از سهمیه فراتر رفتن یعنی از فضای ذخیره‌سازی‌تان بیشتر از آنچه دردسترس داشته‌اید استفاده کرده‌اید. اگر برای ۲۴ ماه از سهمیه‌تان فراتر رفته باشید، ممکن است محتوایتان تحت تأثیر قرار بگیرد. همیشه می‌توانید ازطریق مدیر فضای ذخیره‌سازی Google One و از درون خود محصولات، فضا آزاد کنید

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=20598

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی