دانلود نرم افزار dingtalk دینگ تاک

دانلود نرم افزار dingtalk دینگ تاک

دانلود نرم افزار dingtalk دینگ تاک

با عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت آچار فرانسه .

نرم افزار dingtalk دینگ تاک ، یک برنامه توسط Alibaba ، یک بستر ارتباطی و همکاری رایگان است که توسط بیش از 7 میلیون شرکت یا سازمان در سراسر جهان ، از جمله گروه Alibaba ، Alipay ، Lazada و Alicloud مورد استفاده قرار می گیرد.

# دفتر آدرس سازمانی. پشتیبانی از تنظیم و مدیریت تمام پروفایل های کارمندان با اطلاعات ساختار سازمان در DingTalk. ساختار سازمان را با یک نگاه مشاهده کنید. همکاران خود را راحت پیدا کنید ، نیازی به ذخیره شماره تلفن نیست.

نرم افزار dingtalk دینگ تاک

 

# ارتباطات واحد. تماس تصویری / صوتی یک لمسی. تماس صوتی اینترنتی با کیفیت بالا (VoIP) و استفاده آسان.

# پیام فوری با ویژگی های اطلاع رسانی. راه اندازی فضای کار تلفن همراه برای چت و همکاری گروهی آسان است. همه پرونده ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده در گروه می توانند با ابر همگام شوند و به راحتی در پوشه ها به ترتیب ردیابی شوند. پیام های مهم را می توان به اعلانی که از طریق برنامه ، پیام کوتاه یا حتی تماس تلفنی ارسال می شود ، تبدیل کرد.

نرم افزار dingtalk دینگ تاک

 

# مدیریت حضور و غیاب و تأیید موبایل. با اجازه مرخصی موبایل از مدیریت حضور و غیاب تلفن همراه و ساعت ثابت و رایگان / شیفت پشتیبانی کنید. با پشتیبانی از موتور گردش کار قدرتمند ، می توانید الگوها و زنجیره تأیید خود را از قبل بارگذاری کنید.

# مدیریت کار و تقویم. با استفاده از ویژگی های مدیریت کار ، کارها را به راحتی ایجاد ، اختصاص و پیگیری کنید. نمای تقویم یکپارچه به شما کمک می کند همه وظایف ، جلسات و رویدادهای خود را به راحتی مدیریت کنید.

* دانلود نسخه dingtalk برای ویندوز، آیفون ، مک و اندروید *

********

* دانلود نسخه dingtalk lite برای ویندوز، آیفون ، مک و اندروید *

1. ثبت نام از طریق ایمیل در دسترس است
2. برای جلسه ویدیویی و زنده بهینه شده است
3. تجربه کاربر و خدمات محلی شده

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=19672

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی