دانلود پیام رسان غیر متمرکز سکریتوم Secretum

دانلود پیام رسان غیر متمرکز سکریتوم Secretum

دانلود پیام رسان غیر متمرکز سکریتوم Secretum

سکریتوم(Secretum)، پیام رسان همتا به همتا(peer-to-peer) رمزگذاری شده، تنگناهای عمده بخش پیام های فوری مدرن را برطرف می کند.

توانمندسازی پیام رسان ها با بلاک چین: Secretum چیست؟

Secretum که توسط مهندسان بلاک چین لیتوانیایی و متخصصان مخابرات توسعه یافته است، در استفاده از بلاک چین سولانا (SOL) برای نرم افزارهای پیام رسان غیر متمرکز، پیشگام میباشد.

بر اساس برآورد این تیم، Secretum تنها پیام رسان کاملاً غیرمتمرکز و رمزگذاری شده در جهان، بر روی این پلت فرم بلاک چین با عملکرد بالا، میباشد. به این ترتیب، معماری Secretum یک تجربه پیام رسانی ایمن، بدون دردسر و همتا به همتا را تضمین می کند.

مجموعه ابزار Secretum شامل تعامل صفر شخص ثالث و عناصر میانی است. طراحی آن دارای سرور و تعدیل کننده نیست.

تمام پیامهای کاربران Secretum، صد در صد رمزگذاری شده اند، بنابراین اطلاعات، فرستنده و گیرنده آن نمی تواند توسط عوامل مخرب مورد خطر قرار گیرد.

سکریتوم Secretum

مورد استفاده ای چالش برانگیز، برای سولانا

Secretum، داده ها یا پیام های کاربر را روی سرورها یا در ذخیره سازی ابری، ذخیره نمی کند. کل روند پیام رسانی، توسط گره های قابل اعتماد و تأیید شده مستقل در شبکه Secretum، ایمن می شود.

کاربران Secretum نمیتوانند با چیزی به جز آدرس کیف پول سولانا خود، وارد برنامه شوند. به این ترتیب، Secretum به ناشناس بودن 100 درصدی تمام کاربران خود پایبند است.

Secretum علاوه بر اینکه یک برنامه پیام رسانی ناشناس، امن و سریع است، دارای قابلیت صرافی رمزنگاری غیر متمرکز نیز می باشد.

با استفاده از Secretum ، کاربران می توانند توکن های ارزهای رمزنگاری شده و NFT ها را به شیوه ای مقرون به صرفه و همتا به همتا مبادله کنند و از معایب صرافی های متمرکز مدرن جلوگیری کنند.

Secretum که توسط یکی از سریعترین بلاک چین های جهان، سولانا ، تأمین می شود، هزینه گس های ناچیزی را از کاربران خود دریافت می کند. در عین حال، تأخیر معاملاتی بسیار کمتر از اتریوم(Ethereum) یا بیت کوین(Bitcoin) میباشد.

تیم Secretum مطمئن است که همه شانس غلبه بر برنامه های پیام رسان سنگین مدرن را دارند. زیرا از تمرکززدایی و قدرت بلاک چین پیشرفته ای برخوردار است:

Secretum این پتانسیل را دارد که به یک پلتفرم شناخته شده، مشهور و مورد استفاده در سطح جهان تبدیل شود و در همه جا در WhatsApp یا Telegram به دست می آید، بدون هیچ گونه ضعف عمده ای.”

Secretum مستقر در سولانا، بر جلوگیری از نشت داده ها، قطع و متمرکز شدن اطلاعاتی که حریم خصوصی افرادی را که روزانه از پیام رسان ها برای تعاملات خصوصی و تجاری استفاده می کنند، تمرکز می کند.

** لینک دانلود این نرم افزار بزودی در این سایت قرار خواهد گرفت **

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=45232

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی