پرسش‌های عمومی درباره پیام رسان ایتا

پرسش‌های عمومی درباره پیام رسان ایتا

پرسش‌های عمومی درباره پیام رسان ایتا

پرسش‌های عمومی درباره پیام رسان ایتا

۱- ایتا چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

ایتا یک برنامه پیام‌رسان است که تمرکز خود را بر روی سرعت و امنیت گذاشته است. این برنامه بسیار سریع، ساده و رایگان است و شما می‌توانید بطور همزمان بر روی تمامی دستگاه‌ها و وسایل خود از آن استفاده کنید. پیام‌های شما در تلفن همراه، تبلت یا رایانه‌تان بصورت یکپارچه همگام‌سازی می‌گردند.
با ایتا شما می‌توانید انواع پیام، عکس، ویدیو، گیف، استیکر و هر نوع ‌فایل‌ (MP3، Doc، Zip و…) را برای دیگران بفرستید. همچنین می‌توانید گروه‌هایی حداکثر ۵۰۰ نفره و کانال‌هایی با تعداد نامحدود مخاطب برای انتشار اطلاعات ایجاد کنید. می‌توانید به مخاطبان خود پیام بفرستید و با استفاده از نام کاربری افراد، آنها را بیابید. ایتا تجربه لذت بخشی است که می‌تواند تمامى نیازهاى شخصی و کارى شما را در یک پیام‌رسان تأمین کند.

 

۲-ایتا برای چه کسانی قابل استفاده است؟

ایتا برای هر کسی است که می‌خواهد پیام‌رسانی سریع و قابل‌اعتماد داشته باشد. کاربران تجاری و تیم‌های کوچک، ممکن است گروه‌های بزرگ، نسخه‌های ویژه کامپیوتر و امکان به اشتراک گذاشتن فایل‌ها را دوست داشته باشند. از آنجا که گروه‌های ایتا در فاز نخست می‌توانند تا ۵۰۰ عضو داشته باشند، ما امکان پاسخ به پیام دیگران، صدا زدن (منشن کردن) و هشتگ را فراهم آورده‌ایم که تا حفظ نظم و تبادل اطلاعات در گروه‌های بزرگ ساده‌تر باشد.
اگر به شکل و تصویر علاقه‌مند باشید، ایتا دارای تصاویرمتحرک(گیف)، یک ابزار عالی برای ویرایش تصویر و یک پلتفرم باز استیکر است. همچنین شما می‌توانید با کمک بات‌ها استیکر‌های اختصاصی خودتان را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
آنهایی که به دنبال خصوصی سازی بیشتری هستند، می‌توانند تنظیمات پیشرفته و سیاست‌گذاری ایتا را بررسی‌کنند. ما همچنان به تکامل ادامه می‌دهیم. به سایت ما سر بزنید و کانالهای رسمی ما به نشانی @eitaa و @eitaa_faq را دنبال کنید تا در جریان بمانید.

 

۳- ایتا چه تفاوتی با سایر پیام‌رسان‌ها مثل واتس‌آپ و تلگرام دارد؟

برخلاف واتس‌آپ، ایتا بر مبنای فضای ابری بنا نهاده شده و همگام‌سازی در آن یکپارچه است. یعنی شما می‌توانید همزمان از دستگاه‌های متعدد مانند گوشی اندرویدی و وب سرویس به پیام‌های خود دسترسی داشته باشید و می‌توانید تعداد نامحدودی عکس، فیلم و فایل (MP3، Doc، Zip و…) به اشتراک بگذارید یا آنها را در فضاى ابرى ذخیره کنید.
پیام رسان ایتا از نظر ظاهری شبیه تلگرام است. زیرا اینترفیس تلگرام توانسته است رضایت نسبی کاربران ایرانی را جلب کند و مخاطبان با ورود به ایتا با محیط غریبه‌ای مواجه نمی‌شوند. علاوه بر این‌ها خدماتی افزون بر تلگرام برای ایتا پیش‌بینی شده است که به تدریج و بصورت رایگان به کاربران عرضه خواهد شد. یکی از امکاناتی که می‌تواند برای برنامه‌نویسان و کاربران جذاب باشد API ربات است که در آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

۴-ایتا چه زمانی ساخته شده است؟

ایتا در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نمود و اولین نسخه برای اندروید و همزمان نسخه وب آن آماده بهره برداری گردید. همچنین نسخه ی دسکتاپ، مک و لینوکس ایتا نیز ازائه شده است. ایتا برای IOS نیز در دست طراحی می باشد و بزودی ارائه خواهد شد.

 

۵- کدام دستگاه ها پشتیبانی می‌شوند ؟

شما می‌توانید ایتا را روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها و مرورگر به کار ببرید. نسخه اندروید (برای ورژن ۴.۰ و بالاتر) و نسخه وب و نسخه های رومیزی (desktop) شامل سیستم عامل های ویندوز، مک ۶۴ بیت و لینوکس ۶۴ بیت هم‌اکنون آماده شده است و اپلیکیشن سیستم عامل iOS در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

شما می‌توانید از هر چند دستگاهی که دوست داشته باشید، همزمان وارد ایتا شوید. کافیست شماره‌ی تلفن همراه اصلی خود را برای وارد شدن در هر جایی که هستید به کار ببرید.

 

۶- چه کسانی سازنده ایتا است؟

تمام مراحل طراحی و پیاده سازی نرم افزار ایتا توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز (ایتا) که یک شرکت کاملا خصوصی است انجام گرفته است، این شرکت تحت حمایت دو شرکت طوبی و شرکت هاتف می باشد.

 

۷- سوابق و محصولات قبلی این شرکت چیست؟

سابقه فعالیت‌های گروه سازنده ایتا در حوزه فناوری‌های مبتنی بر تلفن همراه به بیش از یک دهه می‌رسد. شرکت طوبی یکی از نخستین ارائه دهندگان نرم افزار و پنل تحت وب ارسال پیامک انبوه می‌باشد که در طول سالهای اخیر فعالیت خود را با ارائه خدمات متنوعی همچون تماس صوتی،‌ خدمات ارزش افزوده(VAS)، USSD و… گسترش داده است. همچنین این شرکت در سال‌های اخیر به عنوان یکی از تامین کننده‌های محتوا(CP) با شرکت‌های همراه اول و ایرانسل همکاری می‌نماید

 

۸- نسخه بتا که در نرم افزار نوشته شده است به چه معناست؟

وقتی یک پروژه نرم‌افزاری آغاز می‌شود، چندین مرحله را تا رسیدن به نسخه نهایی طی می‌کند. نسخه بتا نام یکی از این مراحل است که نرم افزار آماده شده برای تست در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار می‌گیرد. در این نسخه اطلاعات و امنیت کافی برای اطلاعات کاربران تامین شده است ولی امکانات نرم افزار کامل نیست و پس از دریافت بازخوردهای کاربران،‌ نسخه نهایی ارائه می‌شود.

 

۹- دیدگاه ایتا درباره حریم خصوصی در اینترنت چیست؟

حفظ حریم خصوصی کاربران بزرگترین دغدغه و وظیفه سازندگان ایتاست. ایتا از بروزترین پروتکل‌های جاری در دنیا برای حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات کاربران بهره می‌برد و خود را ملزم و متعهد به حفظ اطلاعات کاربران می‌داند.

 

۱۰- آیا درخواست‌های حذف اطلاعات از طرف اشخاص ثالث را بررسی می‌کنید؟

هیچ شخص، گروه و جریانی نمی‌تواند ایتا را مجبور به حذف اطلاعات کاربران و فعالیت‌های آن‌ها در نرم افزار نماید. در عین حال ایتا تابع قوانین و مقررات رسمی جمهوری اسلامی ایران و احکام مراجع صالح قضایی است و نسبت به حذف ربات‌ها و کانال‌هایی که مطالب خشونت آفرین‌ و تروریستی را نشر دهند یا حاوی مطالب مستهجن باشند اقدام خواهد کرد.
لطفا توجه بفرمایید که این شامل محدودیت‌های محلی در مورد آزادی بیان نمی‌شود. برای مثال، اگر نقد کردن دولت در کشوری ممنوع باشد، ایتا هیچ گاه در این گونه سانسورهای سیاسی مشارکت نمی‌کند.

تا به این روز ما به اندازه ۰ بایت دیتا در اختیار اشخاص ثالث از جمله دولت‌ها قرار داده ایم.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=15451

Subscribe
Notify of
guest
109 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
خلیلی
خلیلی
6 روز پیش

سلام. پیام خودمون رو بخوایم بالا بیاریم امکانش هست؟

امیر
امیر
4 ماه پیش

سلام
من بعد از بروزرسانی ایتا دیگه نمیتونم عکس هارو دانلود کنم ولی بقیه دانلود میشه چرا؟

رها
رها
7 ماه پیش

سلام پشتیبانی لطفا پی‌گیری کنید من یه اکانت دارم که یک‌ نفر وارد اکانتم میشه و یک کانالی رو درست میکنه بعد توی اون کانال محتوای درستی نیست من هرچی اکانتو پاک کردم اون نرفت بعد دیروز دیدم اکانتم‌ محروم شده لطفا کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم شمارمو میزنم میگه این کاربر محروم هست 🙏🏻🙏🏻

sama
sama
8 ماه پیش

سلام آیا وقتی یکی از مخاطبهای خودمون رو توی ایتا بلاک میکنیم بازم میتونه عکس پروفایل مارو ببینه؟

سپیده
سپیده
10 ماه پیش

سلام
ببخشید من ایتا رو از پارسال روی گوشیم داشتم واستفاده هم می کردم همه چی اوکی بود فقط چند روزه دیگه متاسفانه نمی تونم وارد ایتا بشم پیام میاد شماره وارد کنید بعد میگه کدرو به دستگاه دیگه ارسال کردیم ۱ دقیقه صبر کنید الان چند روزه گذشته همینجوری یه کدی هم نمیاد به هر کسی هم گفتم نمی دونست علتش چیه تعجب کرد

ممنون میشم راهنماییم کنید مشکلم حل بشه ????????????

ابوالفضل
ابوالفضل
7 ماه پیش
پاسخ به  سپیده

منم همین مشکل رو دارم چیکار کنم ؟

یاسی
یاسی
4 ماه پیش
پاسخ به  سپیده

وااااای منم چند روزه اینطوری شده خودباخودپرید حالاایتا میزنم نمیشه واردشد😭ازهرکی پرسیدم نمیدونست😔هزاربارباپشتیبانی حرف زدم درست جواب نمیدن هردوروز یک باریا صبح سوال میکنی شب جواب میده میرهاحزارهویت زدم حذف دومرحله ای زدم اصلاکارنمیکنه میگه خطا کاش یکم صبوربودن قشنگ راه حل میگفتن بدبختی گیرکردم

زهرا
زهرا
10 ماه پیش

سلام چطوری میشه اکانت کسی را هک کرد توایتا کامل بگید

علی
علی
1 سال پیش

سلام چرا میخوام ازدیشب وارد ایتا بشم همش میزنه درحال اتصال ولی با وی پی ان روشن وصل میشه علت چیه؟

مهدی نامدار
مهدی نامدار
1 سال پیش

سلام چرا دلیت کانت کردم مجدد نمیتونم بیام بالا

M.khorram
M.khorram
1 سال پیش

سلام وقت بخیر ببخشید من بامراجعه به قسمت حریم خصوصی ایتام متوجه شدم ۳ نشست فعال وجود داره و به دلیل عدم اطلاع کل برنامه و اپلیکیشن ایتا رو از روی صفحه گوشی حذف کردم و بعد متوجه شدم باید dilit acontانجام میدادم و سعی کردم که دوباره این برنامه رو نصب کنم و مجدد بطور کامل حذفش کنم که پس از ارسال کد ، به گوشی بنده پیام اومد که به دستگاه دیگر شما کد ارسال شد میخوام ببینم منظورشون از دستگاه دیگه همان دستگاهیست که ایتای بنده رو هک کردند؟اخه من دستگاه دیگری ندارم
حالا چاره و راه حل چیست ممکنه راهنمایی بفرمایید ..؟؟؟؟

حبیب
حبیب
1 سال پیش

من میخوام به تمام اعضا گروهم دسترسی داسته باشم ولی فقط ۱۰۰ تاشون رو میتونم ببینم. چرا؟

مطالب تصادفی