حل مشکل عدم دریافت کد فعال سازی پیام رسان سروش
عدم دریافت پیامک سه دلیل اصلی دارد.
- اتصال گوشی شما به اینترنت برقرار نیست.
- گوشی شما در محدوده ای که آنتن دهی ضعیفی دارد قرار گرفته است و کد فرستاده شده را دریافت میکند.
- شماره تلفن خود را اشتباه وارد کردهاید.
اگر از این موارد اطمینان دارید، در موارد محدودی ممکن است به علت اختلال در سامانه ارسال پیامک، کد فعالسازی به دست شما نرسد. در این حالت میتوانید از طریق تماس صوتی که در همان صفحه فعالسازی در دسترس است، کد را دریافت نمایید.
چرا کد ورود نمیاد برامون
عرض ادب و احترام
(برای شماره تلفون خارجی)
بعد از بروز رسانی به نسخه جدید اندروید:
– از حساب کاربری (فعال)، به اجبار خارج شد
– کد فعال سازی هم اصلا ارسال نـمیشه
– دیگر امکان بروزرسانی هم نـیست کافه
– اجازه نصب برنامه هم داده نـمیشه
لطفاً پاسخ را در اینجا بگین، که خیلی از دیگر عزیزان هم که مشکل مشابه را دارن، مشکلشون حل شود
با تشکر
برای شماره تلفون خارجی چی؟
سلام . بنده هم مثل همه دوستان که پیام دادن ، نسخه ویندوز سروش پلاس نصب کردم اما شماره رو وارد می کنم و روی ادامه کلیک می کنم ، پیغام می ده عدم برقراری ارتباط . هم نسخه جدید هست و هم اینترنت مشکلی نداره .
من شماره رو وارد میکنم اصلا وارد قسمت بعد نمیشه اینترنتمم کاملا قوی هستش واخرین نسخه رو هم نصب کردم
امکان تماس صوتی نیست الان باید چیکار کنم
من چن بار حذف کردم و الان که تصمیم گرفتم دوباره سروشو نصب کنم میزنه تعداد دفعات درخاست کد زیادبوده باید چقد صبر کنم تا دوباره بتونم درخاست کد کنم؟ نسخه جدید نصبه باشماره جدید امتحان میکنمم نمیشه
اصلا صحفه تماس صوتی نمیاد که بخوایم اون رو بزنیم
نسخه رو عوض کنید