آموزشی آنالیز و گوگل آنالیتیکس در پیشخوان وردپرس

آموزشی آنالیز و گوگل آنالیتیکس در پیشخوان وردپرس

آموزشی آنالیز و گوگل آنالیتیکس در پیشخوان وردپرس

بدون شک گوگل از معتبر ترین ، محبوب ترین ، بهترین موتورهای جستجو حال حاضر جهان میباشد. گوگل افزونه ای روانه بازار کرده است که توسط این افزونه میتوانید به بررسی و آنالیز وبسایت های خود بپردازید

بدین منظور کافیست افزونه Google Analytics را بر روی وردپرس نصب نمایید.

آموزشی آنالیز و گوگل آنالیتیکس در پیشخوان وردپرس

افزونه Google Analytics برای وردپرس


ما معتقدیم که وقتی می دانید مردم دقیقاً چگونه وب سایت شما را پیدا کرده و از آنها استفاده می کنند ، ترافیک و فروش شما را دو برابر کنید. MonsterInsights آماری را برای شما نشان می دهد ، بنابراین می توانید تجارت خود را با اطمینان رشد دهید.

MonsterInsights با بیش از 2 میلیون نصب فعال ، محبوب ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است.

در MonsterInsights ، ما اتصال صحیح سایت وردپرس خود با Google Analytics را “بی دردسر” می کنیم ، بنابراین می توانید تصمیمات مبتنی بر داده را برای رشد و پیشرفت در تجارت خود شروع کنید.

برخلاف سایر افزونه های Google Analytics ، MonsterInsights به شما امکان می دهد تمام ویژگی های پیشرفته ردیابی گوگل آنالیتیکس را تنها با چند کلیک فعال کنید (نیازی به استخدام یک توسعه دهنده).

بهترین بخش این است که MonsterInsights با داشبورد Google Analytics برای وردپرس ارائه می شود که گزارش های تحلیلی عملی را در داخل داشبورد وردپرس خود نشان می دهد. ما گزارشهای سفارشی ایجاد کرده ایم که کرکره ها را از بین می برد و فقط آمار مربوط به شما را نشان می دهیم ، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست!

به عبارت ساده تر ، MonsterInsights کامل ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است که هم آسان و هم قدرتمند است.

به همین دلیل است که میلیون ها مشاغل کوچک و شرکت های برتر مانند مایکروسافت ، بلومبرگ ، فدرال اکسپرس ، یلپ ، مترو و غیره از MonsterInsights استفاده می کنند تا Google Analytics را در سایت های WordPress خود تنظیم کنند.

آموزشی آنالیز و گوگل آنالیتیکس در پیشخوان وردپرس

بعد از نصب این افزونه بر روی پیشخوان وردپرس شما قابل اجرا میباشد

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=18246

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی