امنیت حساب کاربری تلگرام و جلوگیری از هک شدن کانال

امنیت حساب کاربری تلگرام و جلوگیری از هک شدن کانال

امنیت حساب کاربری تلگرام و جلوگیری از هک شدن کانال

با عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت آچار فرانسه .

امروزه تلگرام بیش ترین کاربر را در ایران دارد و درامد خیلی از دوستان در تلگرام تامین میشود. امنیت در هر چیزی جز اولین معیار ها میباشد که باید به ان بپردازیم . مقالات زیادی وجود دارد بر اینکه تلگرام قابل هک نمیباشد و امنیت بالایی دارد و بنده باید بگویم هیچ پیام رسانی وجود ندارد که امنیت آن ۱۰۰% باشد.

خب تلگرام پیام رسانی با امنیت بالایی میباشد اما خب گاهی اوقات اتفاقات انسانی رخ میدهد و حساب کاربری هک میشود . بفرض مثال شخصی با نصب برنامه ای درون گوشی تلفن همراه ما به اسمس های سیمکارت ما دسترسی پیدا میکند و میتوانید از طریق این اسمس میتواند وارد تلگرام ما میشوند .

خب بعضی از دوستان هستند میان امنیت تلگرام خود را افزایش میدهند مثلا میان رمز ۲مرحله را فعال میکنند و بازم باید بگویم راه هایی وجود دارد که از این مرحله هم گذشت. تیم امنیتی آچار فرانسه با سابقه چندین سالانه خود در امنیت میتواند امنیت کامل حساب کاربری شما و کانال هارا به عهده بگیرد.

تِلِگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (مانند تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخهٔ وب، نسخهٔ اواس ده، نسخهٔ لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ مایکروسافت ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی کاربردی تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند. کاربران تلگرام امکان ارسال پیام، نگاره، ویدئو و همه گونه پرونده‌های خودویرانگر و رمزنگاری‌شده را تا حجم ۱٫۵ گیگابایت دارند.

تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است. پشتیبان مالی این پروژه، سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان است.

هر گونه سوال در این مورد را در قسمت نظرات از ما بپرسید

 

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=15107

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی