سوالات متداول درباره کانال و گروه های گپ

سوالات متداول درباره کانال و گروه های گپ

سوالات متداول درباره کانال و گروه های گپ

چگونه در گپ گروه ایجاد کنیم؟

در صفحه مکالمات بر روی آیکن مداد کلیک نمایید و از لیست موجود گزینه ایجاد گروه را انتخاب نمایید. سپس در صفحه بعدی می بایست مخاطبینی که تمایل دارید در گروه شما عضو شوند را از لیست مخاطبان انتخاب نموده و با انتخاب گزینه ادامه به صفحه مشخصات گروه هدایت می شوید. در این صفحه می توانید برای گروه نام، نوع، شناسه و توضیحات را درج نمایید.

 

چگونه در گپ کانال ایجاد کنیم؟

در صفحه مکالمات بر روی آیکن مداد کلیک نمایید و از لیست موجود گزینه ایجاد کانال را انتخاب نمایید. در این صفحه می توانید برای کانال نام، نوع، شناسه و توضیحات را درج نمایید.

 

گروه / کانال های عمومی با خصوصی چه تفاوتی دارند؟

در گروه/کانال های خصوصی؛ تنها مدیر مجاز به افزودن عضو جدید به گروه/کانال است. اما در گروه های عمومی تمامی اعضا می توانند عضو جدیدی به گروه/کانال اضافه نمایند. همچنین گروه/کانال های عمومی قابلیت ایجاد لینک جهت پیوستن دیگر افراد به گروه/کانال از طریق لینک را دارند.

 

چگونه اعلانات کانال/گروه را بی صدا نماییم؟

برای بی صدا کردن گروه/کانال از دو روش می توانید استفاده نمایید.

الف) بعد از ورود به گروه/کانال؛ روی سه نقطه ای که در کنار تصویر گروه قرار دارد کلیک نمایید. از منوی باز شده گزینه بی صدا را تیک دار کنید.

ب) بعد از ورود به گروه/کانال؛ روی عنوان گروه کلیک نمایید. از بخش جزئیات گروه/کانال؛ گزینه بی صدا را فعال کنید.

 

چگونه از کانال/گروه خروج بزنیم؟

برای خروج از کانال/گروه بعد از ورود به گروه؛ روی سه نقطه کنار نام گروه کلیک نمایید و از منوی باز شده؛ گزینه حذف تاریخچه و خروج را انتخاب کنید.

 

چگونه در گروه/کانال مدیر تعیین کنیم؟

درصورتی که شما ایجاد کننده گروه/کانال باشید؛ بعد از ورود به گروه/کانال می توانید با کلیک روی نام گروه/کانال به صفحه جزئیات وارد شوید. با انتخاب سه نقطه کنار نام گروه در لیستی که باز می شود گزینه تعیین مدیر را انتخاب نمایید. لیست اعضا به شما نمایش داده می شود و هر کدام را که مایل بودید می توانید به عنوان مدیر تعیین کنید.

 

چگونه نام کانال/گروه را تغییر دهیم؟

بعد از ورود به گروه/کانال؛ با کلیک بر روی نام آن وارد صفحه جزئیات شوید. سه نقطه کنار نام گروه را انتخاب نمایید تا لیست قابلیت ها باز شود. از لیست مذکور گزینه تغییر نام گروه را انتخاب کرده و نام جدید را وارد نمایید.

 

چگونه تاریخچه مکالمات را حذف کنیم؟

برای حذف تاریخچه مکالمات، کانال و گروه های گپ در صفحه لیست مکالمات با لانگ پرس روی نام گروه از منوی باز شده گزینه حذف تاریخچه را انتخاب نمایید.

 

چگونه کانال خود را در لیست دنیای خدمات و اطلاعات گپ اضافه کنم؟

در صورتی که کانال فعالی دارید که بطور روزانه و منظم در آن به انتشار مطالب مفید می پردازید می توانید از طریق بخش پشتیبانی گپ درخواست افزودن به لیست کانال های برگزیده را ثبت نمایید. بعد از بررسی درصورت تأیید صلاحیت کانال شما؛ این کانال به لیست دنیای خدمات و اطلاعات گپ افزوده خواهد شد.

 

آیا گپ؛ کانال رسمی و تأیید شده دارد؟ چگونه در آن ها عضو شویم؟

در پیام رسان گپ؛ بخشی تحت عنوان دنیای گپ (خدمات، اطلاعات و سرگرمی) در نظر گرفته شده که در آن لیست کانال های رسمی و برگزیده درج شده است. کانال های این بخش در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند که اغلب نیازهای مخاطبان را پاسخ می دهد. برای عضویت در کانال های رسمی گپ؛ می توانید از طریق منوی کاربری گزینه دنیای گپ را انتخاب نمایید و در صفحه بعد؛ کانال مطلوب خود را فعال نمایید.همچنین لازم به ذکر است لیست کانال های رسمی شما در تب سوم اپلیکیشن گپ قابل دسترس می باشد.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16624

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی