توضیحات
دانلود پاورپوینت بازاریابی استراتژیک

مدیریت بازاریابی استراتژیک روشی است که با آن روش یک شرکت به نحو موثری از طریق سرمایه گذاری روی نقاط قوت موجود و بالقوه اش خود را از رقبایش متمایز می نماید تا بتواند نسبت به رقبایش به نحوی با ثبات تری ارزش بهتری را به مشتریانش ارائه نماید. تعیین یک یا چند مزیت رقابتی که شرکت در بازار از آن برخوردار است و تخصیص منابع جهت بهره برداری از آنها. نقشهای سه گانه مدیریت بازاریابی استراتژیک تصمیم گیری در خصوص اینکه: در چه بازاری رقابت نماید (مکان رقابت) مبنای مزیت رقابتی شرکت در حال و آینده چیست؟ (چگونگی رقابت) چه وقت و چگونه شرکت وارد هر بازار شود (زمان رقابت) تنها زمانی که این سوالات پاسخ داده شد می توان برنامه ریزی بازاریابی را آغاز نمود.











