آموزش اتصال دیگر برنامه‌ها با گوگل فیت Google Fit

آموزش اتصال دیگر برنامه‌ها با گوگل فیت Google Fit

آموزش اتصال دیگر برنامه‌ها با گوگل فیت Google Fit

آموزش اتصال دیگر برنامه‌ها با گوگل فیت Google Fit

با Google Fit، می‌توانید همه اطلاعات مربوط به تناسب اندام مرتبط به حساب Google خود را نگه دارید و آن‌ها را با سایر برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که برای سالم ماندن استفاده می‌کنید، به اشتراک بگذارید. زمانی که می‌خواهید مشخصاتتان را وارد کنید یا اطلاعات آماری فعالیت‌هایتان را دریافت کنید، Google Fit را باز کنید.

هرزمان بخواهید می‌توانید در تنظیمات Google Fit به برنامه‌ها اجازه دهید به داده‌ها دسترسی داشته باشند یا این دسترسی را بردارید. همچنین می‌توانید تمام داده‌های ذخیره‌شده در Google Fit را در هر زمانی حذف کنید.

 

همگام‌سازی سایر برنامه‌ها با Fit

برخی برنامه‌های دیگر می‌توانند اطلاعات را با Fit به اشتراک بگذارند تا بتوانید همه داده‌های مربوط به تناسب اندامتان را در یک جا مشاهده کنید.

مرتبط کردن برنامه‌ها به Google Fit

برای هم‌رسانی داده‌های هر برنامه‌ با Fit، باید آن برنامه را به Fit مرتبط کنید. هر برنامه‌ فرآیند مرتبط شدن متفاوتی دارد. اما معمولاً می‌توانید:

  1. برنامه‌ای را که می‌خواهید متصل کنید، ازجمله Runkeepre ،Strava، یا MyFitnessPal، باز کنید؛
  2. منوی تنظیمات را پیدا کنید؛
  3. تنظیمات مربوط به مرتبط کردن سایر برنامه‌ها و دستگاه‌ها را پیدا کنید؛ بسته به برنامه، این ویژگی ممکن است «پیوند به دیگر سرویس‌ها»، «برنامه‌ها و دستگاه‌ها»، «مدیریت اتصالات» یا چیز دیگری نامیده شود؛
  4. برای پیوند دادن برنامه به Google Fit ، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

توجه: برای دیدن همه برنامه‌هایی که می‌توانید به Fit متصل کنید، ببینید کدام برنامه‌ها با Fit کار می‌کنند.

 

دیدن یا برداشتن برنامه‌های متصل
می‌توانید کنترل کنید کدام برنامه‌ها با Fit داده به اشتراک می‌گذارند.

  1. در تلفن Android، برنامه Google Fit را باز کنید؛
  2. روی نمایه «تنظیمات» ضربه بزنید؛
  3. روی مدیریت برنامه‌های متصل ضربه بزنید؛
  4. برای دیدن فهرست کامل برنامه‌های متصل، روی پیکان روبه‌پایین همه برنامه‌ها و دستگاه‌ها ضربه بزنید؛
  5. برای توقف اشتراک‌گذاری اطلاعات بین Fit و برنامه‌ای دیگر، روی برنامه موردنظر قطع اتصال قطع اتصال ضربه بزنید.

اگر اتصال برنامه‌ای را از Google Fit قطع کنید، اتصال آن در همه دستگاه‌هایی که برنامه روی آن‌ها نصب شده است قطع خواهد شد. با قطع اتصال برنامه، داده‌هایی که آن برنامه در Google Fit ذخیره کرده است حذف نمی‌شود.

برنامه‌ها چگونه اطلاعات را در Google Fit به اشتراک می‌گذارند

قبل از اینکه برنامه‌ای را به Google Fit متصل کنید، Google از شما می‌پرسد می‌خواهید به این برنامه امکان دهید داده‌های جدید در Google Fit ذخیره کند و داده‌هایی را که قبلاً در Google Fit ذخیره کرده‌اید ببیند یا نه.

  • ذخیره داده‌های جدید: این برنامه می‌تواند اطلاعات را در حساب Google‌ شما در Google Fit ذخیره کند. تنها برخی از برنامه‌ها داده‌ها را ذخیره می‌کنند و زمانی که این کار را می‌کنند، سایر برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که به آن‌ها اجازه داده‌اید اطلاعات را مشاهده کنند، می‌توانند از اطلاعاتی که در حساب Google Fit شما ذخیره شده، استفاده کنند.
  • مشاهده داده‌های موجود: این برنامه می‌تواند از اطلاعاتی که دیگر برنامه‌های مرتبط در Google Fit ذخیره کرده‌اند استفاده کند.

بعد از اینکه اجازه دادید، برنامه مرتبط می‌تواند به اطلاعات حساب Google Fit شما ازطریق هر دستگاهی که روی آن نصب شده است دسترسی پیدا کند. اگر به برنامه‌ای در دستگاهی اجازه دهید به Google Fit مرتبط شود، می‌توانید آن را در دستگاه دومی هم بارگیری کنید و برنامه به‌طور خودکار به حساب Google Fit‌ شما مرتبط می‌شود.

 

برنامه‌های مرتبط به Google Fit اطلاعات شما را به یکی از دو شیوه زیر هم‌رسانی می‌کنند:

  • هم‌رسانی مشارکتی: معمولاً برنامه‌ها به دیگر برنامه‌های مرتبط اجازه می‌دهند داده‌های تناسب اندامی را که در Google Fit ذخیره کرده‌اند مشاهده کنند.
  • ذخیره‌سازی مجزا: گاهی برنامه‌ها داده‌هایی را در Google Fit ذخیره می‌کنند، بی‌آنکه به سایر برنامه‌های متصل اجازه دهند آن‌ها را ببینند.

 

انواع داده‌هایی که Google Fit ذخیره می‌کند

اطلاعات فعالیت

اطلاعات فعالیت عبارت است از اطلاعاتی درباره فعالیت فیزیکی شما.

اطلاعات فعالیت ممکن است شامل تعداد گام، کالری سوزانده‌شده و سرعت فعالیت‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری باشد. وقتی به برنامه‌ای اجازه می‌دهید اطلاعات فعالیت را مشاهده کند، آن برنامه می‌تواند همه اطلاعات فعالیت ذخیره‌شده در Google Fit، ازجمله اطلاعاتی که Google و سایر برنامه‌ها جمع‌آوری و ذخیره کرده‌اند، را مشاهده کند.

اطلاعات مکان

اطلاعات مکان عبارت است از اطلاعاتی درباره مکانی که در آن حضور دارید و مکانی که در آن حضور داشته‌اید.

با اطلاعات مکان، برنامه می‌تواند آماری مانند مسافتی را که دویده‌اید یا سرعتی را که دوچرخه ‌سواری کرده‌اید نشان دهد. اگر به برنامه‌ای اجازه دهید اطلاعات مکانتان را مشاهده کند، آن برنامه می‌تواند از اطلاعات مکانی که سایر برنامه‌ها در Google Fit ذخیره کرده‌اند استفاده کند.

تغذیه و جذب آب

اگر اطلاعات تغذیه و جذب آب را ازطریق برنامه‌ متصلی وارد کنید، Google Fit غذا و نوشیدنی شما را ردیابی می‌کند.

اطلاعات تغذیه و جذب آب می‌تواند شامل کالری دریافتی، درشت‌مغذی‌ها، ریزمغذی‌ها، و مصرف آب باشد.

 

اطلاعات حسگر بدن

اطلاعات حسگر بدن داده‌هایی است که ممکن است توسط حسگرهای بدن درباره وضعیت جسمی شما مانند ضربان قلب جمع‌آوری شود.

اطلاعات حالت خواب

اگر خوابتان را ازطریق برنامه مرتبط‌شده‌‌ای ردیابی کنید، می‌توانید اطلاعات خواب را در وقایع روزانه خود پیدا کنید. اطلاعات خواب شامل زمان خواب، زمان بیداری، و مجموع ساعت‌های خواب می‌شود.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=20349

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی