برطرف کردن مشکل صدا و ویدیو در گوگل دو Google Duo
برطرف کردن مشکل صدا و ویدیو در گوگل دو Google Duo
اگر نمیتوانید به Duo وصل شوید، ممکن است برنامه مشکلی با صدا، ویدیو یا اتصال داشته باشد.
چند روش برای برطرف کردن مشکل:
اتصال به Wi-Fi
اگر در پوشش شبکه Wi-Fi هستید، به شبکه ملحق شوید.
اتصال داده دستگاه همراهتان را بررسی کنید
اگر نمیتوانید به Wi-Fi وصل شوید، بررسی کنید داده دستگاه همراهتان فعال باشد و سیگنال قوی داشته باشید.
برای بررسی روشن بودن داده دستگاه همراه:
- در دستگاه Android، برنامه «تنظیمات» مصرف داده را باز کنید؛
- داده تلفن همراه را روشن کنید؛
اگر اتصال اینترنت دارید اما Duo همچنان کار نمیکند، برنامه را بازراهاندازی کنید.
- در دستگاه Android، برنامه «تنظیمات» برنامهها Duo توقف اجباری را باز کنید؛
- دوباره Duo را باز کنید.
اگر این موارد کمکی نکرد، دستگاه را بازراهاندازی کنید.
برطرف کردن مشکل ویدیو یا صدا درحین تماس
اگر ویدیو یا صدا درحین تماس مشکل دارد، هم شما و هم مخاطبتان باید:
- بررسی کنید چیزی دوربین یا میکروفون دستگاه را مسدود نکرده باشد.
- بررسی کنید دوربین و میکروفن به سمت صحیح قرار گرفته باشند.
- اتصال شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi را بررسی کنید. نماد سیگنال Wi-Fi یا داده تلفن همراه باید حداقل ۱ نوار داشته باشد. اگر نماد هیچ نواری ندارد، به مکانی بروید که اتصال بهتری داشته باشید؛
- میزان شارژ باتری را بررسی کنید. اگر شارژ باتری کم است، دستگاهتان را شارژ کنید؛
- برنامه را بازراهاندازی و دوباره امتحان کنید؛
- دستگاه را بازراهاندازی و دوباره امتحان کنید.