علت خرید ناموفق در نزدیکا
با عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز و دوست داشتنی آچار فرانسه . برخی از امکانات شبکه اجتماعی نزدیکا پولی میباشد و برخی از کاربران هنگام خرید با پیغام “خرید ناموفق” مواجه میشوند.
اگر هنگام خرید با پیغام “خرید ناموفق” مواجه شدید یکی از موارد زیر را انجام دهید :
1) برنامه را پاک کنید و از گوگل پلی دانلود نمایید
2) چنانچه برنامه را از مارکت دانلود کرده اید ، مارکت خود را بروزرسانی نمایید
3) چنانچه مشکل همچنان وجود داشت برای پشتیبانان نزدیکا حساب (نام کاربری و شماره موبایل) خود را ارسال نمایید