نحوه ایجاد یک دوره آموزشی آنلاین (وبینار) با وردپرس

نحوه ایجاد یک دوره آموزشی آنلاین (وبینار) با وردپرس

نحوه ایجاد یک دوره آموزشی آنلاین (وبینار) با وردپرس

ایا شما می خواهید یک دوره آموزشی آنلاین (وبینار) با وردپرس ایجاد کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این ممکن است پیچیده باشد که وقتی می خواهید به صورت آنلاین به مردم آموزش دهید ، کاری حرفه ای تنظیم کنید. شاید به عنوان یک افزودنی برای آموزش در دنیای واقعی که شما ارائه می دهید یا به عنوان یک وب سایت موفقیت آمیز وب سایت شما باشد.

خوشبختانه ، WordPress راه اندازی یک دوره آنلاین را برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود با جهان آسان می کند. تم ها و افزونه های متنوعی وجود دارد که به منظور ایجاد امکان و ارائه دوره هایی در وب سایت وردپرس طراحی شده است.

در این مقاله آنچه را که شما برای ایجاد یک دوره آنلاین با وردپرس باید انجام دهید ، شما را دنبال خواهد کرد ، سپس به برخی از گزینه های افزونه و تم موجود بپردازید.

 

نمونه هایی از دوره های آنلاین

دوره های آنلاین بصورت گسترده ای در دسترس است و بسیاری از آنها با استفاده از وردپرس ساخته می شوند. بسیاری از دوره ها در پشت صفحات فروش پنهان هستند ، اما ما یک زوج را پیدا کردیم که می توانید از آنها پیش نمایش کنید تا از نحوه تنظیم آنها احساس پیش بینی کنید. به عنوان مثال ، WP101 با استفاده از WordPress برای ارائه دوره های آموزشی خود که در مبتدیان WordPress قرار دارد ، به رسالت خود صادق است:

دوره مقدماتی آنها در تمام اصول اولیه وردپرس رایگان است. یا می توانید لیست کامل دوره های وردپرس ما را ببینید تا نمونه های بیشتری را ببینید.

 

راه اندازی وب سایت خود

اکنون ، با یک نسخه مختصر نحوه راه اندازی وب سایت خود با وردپرس شروع می کنیم. در مرحله اول ، باید نمونه ای از وردپرس در حال اجرا ، “محلی” (یعنی در رایانه شخصی) یا آنلاین داشته باشید. اگر برای میزبانی وردپرس آماده هستید ، توصیه می کنیم میزبانی مدیریت شده که نصب ، پشتیبان گیری و به روزرسانی ها را برای شما انجام خواهد داد. چند گزینه عالی:

  1. WP Engine :  با ۳۵ دلار در ماه شروع می شود.
  2. Flywheel : با ۲۳ دلار در ماه شروع می شود.

WP Engine یک رهبر صنعت در میزبانی وب مدیریت شده با WordPress است.

میزبانی منظم Bluehost از ۲٫۹۵ دلار در هر ماه گزینه ارزان تر است. حتی اگر قیمت تبلیغاتی برای برنامه مشترک آنها باشد ، Bluehost یک گزینه نصب سریع برای وردپرس دارد که به شما کمک می کند تا وردپرس را در عرض چند دقیقه آماده کنید.

اگر می خواهید به جای آن با یک نصب محلی شروع کنید ، می توانید وردپرس را روی رایانه خود نصب کنید که سیستم عامل های X ، Windows یا Ubuntu را به راحتی اجرا کند. هنگامی که از سایت خود خوشحال شدید ، می توانید سایت وردپرس خود را از localhost به میزبان وب زنده خود منتقل کنید. با راه اندازی وردپرس ، بعدی چیست؟ بیایید برنامه ریزی دوره خود را بررسی کنیم.

 

برنامه ریزی دوره

اکنون که وب سایت شما آماده است ، هیجان در حال ساخت خواهد بود ، اما باید سرعت خود را کند کنید و در مورد مرحله بعدی خود با دقت فکر کنید. قبل از اینکه افزونه یا مضمونی را برای کمک به تنظیم دوره آنلاین خود انتخاب کنید ، باید بدانید که چه نوع دوره ای را می خواهید ایجاد کنید.

برنامه ریزی یک دوره آنلاین زیاد است ، اما در اینجا برخی از ملاحظات اساسی برای تعیین بهترین رویکرد ذکر شده است:

  • طرح کلی دوره.  این شاید مهمترین مرحله برنامه ریزی دوره شما باشد. اگر نمی دانید که چگونه می خواهید مواد را برای دوره خود (بخش ها و درس ها ، زیرمجموعه ها و غیره) بسازید ، دشوار است که دوره را به درستی برآورده سازید تا بتوانید نیازهای خود را برآورده کنید ، و ممکن است راه حل اشتباهی را انتخاب کنید.
  • نوع محتوا  یک دوره فقط متن را می توان با یک دوره چندرسانه ای بسیار متفاوت رفتار کرد. شما باید به انواع محتوا که می خواهید دوره شما بپیوندد فکر کنید (مثلاً متن ، ویدئو یا آزمونها).
  • محدودیت دوره.  راه اندازی یک دوره رایگان نسبت به دوره ای که به قوانین پیچیده عضویت احتیاج دارد ، بسیار آسانتر خواهد بود. شما باید تعیین کنید که چگونه می خواهید دوره خود را تنظیم کنید ، و کدام محتوا برای مخاطبان در دسترس خواهد بود.
  • روش توزیع.  ممکن است داشتن مطالب درسی که هنگام ثبت نام دانش آموز مناسب تر است ، راحت تر باشد ، اما شما ترجیح می دهید مواد را با برنامه (در نتیجه “محتوای قطره ای”) در دسترس قرار دهید.

اکنون که می دانید چه چیزی را ایجاد می کنید ، بیایید نگاهی به برخی از راه حل ها برای کمک به شما بیندازیم.

 

افزونه های دوره آنلاین

ما تعدادی از افزونه های موجود را برای بررسی در زیر انتخاب کرده ایم – برخی از بهترین افزونه ها برای مدیریت دوره آنلاین.

 

۱٫ سنسی (از ۱۲۹ دلار)

افزونه سنسی
Sensei (با شروع ۱۲۹ دلار برای یک سایت واحد) از WooThemes (تیم پشت WooCommerce) به ما می آید . ادغام کامل با WooCommerce و تمام مضامین WooThemes ، به علاوه طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی موجود برای سفارشی کردن دوره آموزشی شما ، این گزینه را یک انتخاب کاملاً مناسب است.

 

۲٫ برنامه درسی WP (از ۹۹ دلار)

با ساختن یک دوره با WP Courseware ، راه خود را بکشید و رها کنید (با هزینه ۹۹ دلار برای مجوز دو سایت شروع می شود). این راه حل کامل دوره آنلاین با تمام افزونه های اصلی تجارت الکترونیکی ادغام شده است.

 

۳٫ LearnPress (رایگان)

افزونه جامع سیستم مدیریت یادگیری وردپرس (LMS) ، LearnPress یک گزینه رایگان برای دوره های آنلاین شما است. چندین افزودنی رایگان برای گسترش کارایی در دسترس است ، و همچنین برخی از حق بیمه (با شروع از ۱۹٫۹۹ $) تا حتی بیشتر بروید.

 

۴٫ دوره های Zippy (199 دلار)

دوره های Zippy یک سکوی آسان برای استفاده همه در یک دوره است.

فرزند مغز Derek Halpern ، بنیانگذار Social Triggers ، Zippy Courses یک سکوی عالی آنلاین در همه موارد (با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس است) است که شامل یکپارچه سازی داخلی با بازاریابی ایمیل ، دروازه پرداخت و تجزیه و تحلیل دقیق است.

 

۵٫ LearnDash (از ۱۲۹ دلار)

LearnDash یک ویژگی بسته بندی شده با حق بیمه LMS است (با شروع ۱۲۹ دلار برای یک سایت واحد) ، که در واقع دارای یکپارچه سازی استاندارد LMS در صنعت است ، مانند Tin Can API. اگر به ادغام واقعی LMS نیاز دارید ، این یک انتخاب آشکار است.

 

۶٫ LifterLMS (رایگان)

LifterLMS علاوه بر این جدید در فضای دوره آنلاین است. این افزونه رایگان است ، اما نسخه برتر (۹۹ دلار در سال) پشتیبانی اضافی ، گرافیک اضافه شده و مضامین پریمیوم را ارائه می دهد. پسوندهای پریمیوم قابلیت های دیگر را گسترش می دهند.

 

مضامین آنلاین دوره

مضامین زیادی وجود دارد که برای ارائه دوره های آنلاین طراحی شده اند ، بنابراین این فقط گزیده ای از برخی از انتخاب های ما است تا بتواند آنچه ممکن است نشان دهد. می توانید برخی از افراد دیگر را در لیست بهترین آموزش های مضامین وردپرس مشاهده کنید .

۱٫ WPLMS

WPLMS یک سیستم مدیریت یادگیری اجتماعی است که برای مثال ، مربی و مدیریت دانش آموزان در BuddyPress ساخته شده است . این یک راه حل همه در یک برای ایجاد یک پلت فرم یادگیری آنلاین است.

۲٫ آکادمی

آکادمی مدیریت آموزشی موضوع شامل ساخته شده است دوره و مدیریت کاربر، و ادغام WooCommerce. این موضوع شما را قادر می سازد دانش خود را با سهولت به اشتراک بگذارید و بفروشید.

 

۳٫ گربه های دوره

Course Cats یک موضوع وردپرس همه در یک است که به شما کمک می کند یک دوره آنلاین ایجاد کنید ، با افزونه های لازم ادغام شوید و وب سایت فروش دوره خود را بسازید.

 

۴٫ LMS

موضوع LMS  تم قدرتمند مدیریت آموزشی با سنسی به کار طراحی شده است. طراحی و قابلیت های طرح بندی پیشرفته را به وب سایت دوره آنلاین شما اضافه می کند.

 

۵٫ البته باهوش

Clever Course یک موضوع برتر LMS وردپرس است که در دسترس است. طراحی شده برای کمک به شما در ایجاد و فروش هم دوره های آنلاین و هم به صورت آنلاین ، شامل طیف گسترده ای از ویژگی های یک بسته خودران است.

ایجاد دوره آموزشی آنلاین (وبینار) با وردپرس کار سختی نیست و می توانید به سرعت با استفاده از یک موضوع یا افزونه انجام دهید. شما باید برنامه ریزی درسی و ایجاد مطالب سخت را انجام دهید ، اما با وردپرس می توانید خود این دوره را بصورت آنلاین و در هر زمان و در دسترس دانشجویان خود قرار دهید.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=15093

Subscribe
Notify of
guest
8 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حمید کشاورز
حمید کشاورز
3 سال پیش

موضوع انتخابی خوب بود اما ترجمه بسیار بدی بود.

تیمسار رزم آرا
تیمسار رزم آرا
2 سال پیش
پاسخ به  A4 Fran3

نابودت کرد! اونوقت ازش تشکر میکنی!!؟

وحید جوادی فر
وحید جوادی فر
3 سال پیش

سلام بر همه دوستان و بازدید کنندگان محترم؛

روی سخنم با مدیر یا مدیران این وب سایت هست،دوستان عزیز اینکه تمایل به استقلال شغلی دارید بسیار ستودنیه اما،اینکه منبع این نوشته رو ذکر نکردید بماند،لااقل اگر درون وب سایتتون مطلب می گذارید،زحمت ترجمه صحیحش رو بکشید و فقط به یک کپی و پیست در گوگل ترنسلیت بسنده نکنید.تا دیدید به خاطر ویروس کرونا همه به دنبال کلاس مجازی و آموزش آنلاین هستن فرصت رو غنیمت شمردید و خواستید ترند سواری کنید بدون برآورده ساختن نیازهای مشتری و رعایت اصول اخلاقی در کسب و کار،قطعا از اونهایی هستید که اگر مطالبی از خودتون رو جایی ببینید،دم از رعایت قانون کپی رایت هم میزنید و پای اخلاقیات رو میکشید وسط میدون.این رو یک گپ دوستانه تلقی بکنید نه یک متن مقرضانه و نیت دار.

با آرزوی موفقیت شما عزیزان

مبین
مبین
4 سال پیش

سلام
لطفاً کمکم کنید من یه کار فوری دارم اما اینا هی میزنه درحال بروز رسانی و درحال حاضر مخاطب گرفته نمیشود
حدود یه ماه هست
الان من چیکنم؟

مطالب تصادفی