دانلود و نصب و چگونگی بروزرسانی واتساپ

دانلود و نصب و چگونگی بروزرسانی واتساپ

دانلود و نصب و چگونگی بروزرسانی واتساپ

در این آموزش قصد داریم به سوال زیر پاسخ دهیم :

 

  1. چگونگی به‌روزرسانی واتساپ
  2. درباره انتقال از پیام‌رسان واتساپ به واتساپ تجاری
  3. درباره سیستم‌های عامل پشتیبانی شده

دانلود و نصب و چگونگی بروزرسانی واتساپ

 

1) چگونگی به‌روزرسانی واتساپ :

می‌توانید به راحتی از فروشگاه برنامه گوشی خود واتساپ را به‌روز کنید. لطفاً‌ توجه کنید اگر پیامی دریافت کردید که در نسخه واتساپ شما پشتیبانی نمی‌شود، باید واتساپ را به‌روز کنید. ما همیشه استفاده از آخرین نسخه واتساپ را تشویق می‌کنیم. آخرین نسخه‌ها دارای جدیدترین امکانات و اشکالات رفع شده هستند.

اندروید

به فروشگاه گوگل پلی بروید و واتساپ را جستجو کنید. به‌روزرسانی کنار پیام‌رسان واتساپ را بزنید.

iPhone

به App Store بروید و واتساپ را جستجو کنید. به‌روزرسانی کنار پیام‌رسان واتساپ را بزنید.

KaiOS

KaiOS: JioStore در منوی برنامه‌ها را بزنید. برای انتخاب اجتماعی، نوار کناری را بکشید و سپس واتساپ را انتخاب کنید. تایید را فشار دهید یا انتخاب > به‌روزرسانی را بزنید

2) درباره انتقال از پیام‌رسان واتساپ به واتساپ تجاری :

واتساپ تجاری یک برنامه رایگان برای دانلود است که با در نظر داشتن دارندگان مشاغل کوچک ساخته شده است. ویژگی‌های متمرکز بر کسب‌وکار مانند نمایه تجاری و پیام‌رسانی خودکار تعاملات شما با مشتریانتان و همچنین تبلیغات کسب‌وکارتان را آسان می‌کند. به علاوه، کارکرد آن درست مانند پیام‌رسان واتساپ است.

برای مشاغلی که در حال حاضر از پیام‌رسان واتساپ استفاده می‌کنند، تعویض به واتساپ تجاری فقط مستلزم چند مرحله است. بعد از تایید شماره‌تان در واتساپ تجاری می‌توانید انتخاب کنید که تمام رسانه‌های خود (مانند پس‌زمینه‌ها و استیکرهای مورد علاقه‌تان)، ترجیحات گفتگو (مانند گفتگوهای بی‌صدا، آهنگ گفتگوها) و تاریخچه گفتگو را که از پیام‌رسان واتساپ گرفته شده یکجا به واتساپ بیزینس منتقل کنید.

توجه: انتقال دوباره تمام اطلاعاتتان از واتساپ تجاری به پیام‌رسان واتساپ در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شود. اگر بخواهید دوباره به پیام‌رسان واتساپ برگردید، تمام گفتگوها و رسانه‌هایی را که در استفاده از واتساپ تجاری ایجاد کرده‌اید، از دست خواهید داد.

 

 

3) درباره سیستم‌های عامل پشتیبانی شده :

ما از دستگاه‌های زیر پشتیبانی می‌کنیم و استفاده از آن‌ها را توصیه می‌کنیم:

  • اندروید ۴/۰/۳ یا جدیدتر
  • iPhone با iOS 9 یا جدیدتر
  • تعدادی از گوشی‌های دارای KaiOS 2.5.1 یا جدیدتر، شامل JioPhone و JioPhone2

وقتی یکی از این دستگاه‌ها را دارید، کافی‌ست واتساپ را نصب کنید و شماره تلفن خود را تایید کنید. به خاطر داشته باشید که در هر زمان، واتساپ فقط با یک شماره تلفن روی یک دستگاه قابل فعال سازی است.

به علاوه، هیچ گزینه‌ای برای انتقال تاریخچه گفتگوهای شما بین پلتفرم‌های مختلف نیست. با وجود این، ما امکان صدور تاریخچه گفتگوهای شما را به صورت پیوست ایمیل برایتان فراهم می‌کنیم.

لطفا توجه کنید صدور گفتگوها در آلمان پشتیبانی نمی‌شود.

 

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16526

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی