سوالات متداول درباره منوی کاربری گپ

سوالات متداول درباره منوی کاربری گپ

سوالات متداول درباره منوی کاربری گپ

 

گپ من چیست و چه کاربردی دارد؟

گپ من فضایی است که در آن می توانید متون، تصاویر، صوت، موزیک، ویدئو و فایل های خود را در فضای ابری گپ ذخیره و آرشیو نمایید. از این اطلاعات می توانید روی کلاینت های مختلف نظیر ویندوز، وب، آی او اس و … استفاده کنید و یا بر حسب نیاز برای دوستان خود در گپ فروارد کنید.

 

چگونه استیکرهای جدیدی نصب کنم و یا استیکرهای موجود را حذف کنم؟

یکی از بخش های موجود در منوی کاربری؛ مدیریت استیکرهاست. از طریق این بخش شما به مارکت کامل استیکرهای گپ دسترسی دارید و به واسطه آن میتوانید استیکرهای دلخواه و مطلوب خود را نصب و فعال نمایید. و یا استیکر پک های قبلی خود را حذف نمایید.

 

مشکلاتم در گپ را چگونه به کارشناسان گپ منتقل کنم؟

در منوی کاربری؛ بخش پشتیبانی گپ را انتخاب نمایید. در این صفحه شما می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی گپ در ارتباط باشید و مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با آن ها در میان بگذارید تا کارشناسان این بخش؛ پاسخ شما را در وقت اداری برای شما ارسال نمایند.

 

چگونه گپ را به دوستان خود معرفی نماییم؟

از طریق گزینه معرفی به دوستان در منوی کاربری می توانید نسخه نصبی گپ را برای دوستان خود بلوتوث نمایید و یا لینک دانلود آن را برای آن ها ارسال نمایید.

 

برای ورود سریع به نسخه وب چه راهکاری را پیشنهاد می کنید؟

در نسخه وب گزینه ای تعبیه شده تحت عنوان ورود با استفاده از QR کد؛ با انتخاب این گزینه بارکدی در صفحه مانیتور به شما نمایش داده می شود. از طریق گزینه ورود به نسخه وب با QR کد موجود در منوی کاربری پیام رسان گپ؛ بارکد نمایش داده شده در صفحه مانیتور را اسکن نمایید تا در چند ثانیه وارد نسخه وب گپ شوید.

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=16623

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی