دانلود وردپرس 5.6 | بررسی تمام ویژگی ‌های وردپرس 5.6

دانلود وردپرس 5.6 | بررسی تمام ویژگی ‌های وردپرس 5.6

 دانلود وردپرس 5.6 | بررسی تمام ویژگی ‌های وردپرس 5.6

وردپرس 5.6 تمرکز خود را بر روی بهبود ویرایشگر بلوک وردپرس ، تقویت امنیت (به طور خاص ، گسترش به روزرسانی خودکار) ، بسیاری از پیشرفت هایی که توسعه دهندگان دوست خواهند داشت ، و یک موضوع کاملاً پیش فرض جدید ، بیست و بیست و یک گذاشته است.

دانلود نسخه 5.6 وردپرس

 

قبل از بروزرسانی و دانلود وردپرس 5.6 : فراموش نکنید که از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید! قبل از اجرای هرگونه به روزرسانی اصلی هسته وردپرس ، حتماً از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. ما توصیه می کنیم قبل از ادامه به روزرسانی ، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید که شامل پایگاه داده وردپرس ، پرونده های وردپرس ، تم ها ، پلاگین ها ، کتابخانه رسانه و غیره باشد.

 

 دانلود وردپرس 5.6 | بررسی تمام ویژگی ‌های وردپرس 5.6

 

وردپرس 5.6 به جدیدترین نسخه jQuery و jQuery Migration به روز می شود. این بروزرسانی برای امنیت مهم است.

مضامین و افزونه های قدیمی تر با استفاده از نحو منسوخ jQuery مانند آنچه در وردپرس 5.5 انجام می شود ، خراب می شوند.

مراحل به روزرسانی jQuery در ماه ژوئن اعلام شد که باید زمان کافی برای توسعه دهندگان برای رفع مشکلات داشت.

پلاگین Migrate Helper Plugin که به عنوان یک باند منتشر شد همچنان کار خواهد کرد ، اما وقت آن است که مضامین و افزونه های خود را به روز کنید.

برای به روزرسانی یا یافتن راه حل دیگر برای افزونه ها یا تم های قدیمی WordPress تلاش کنید!

در اینجا بیشتر در مورد رسیدگی به مسائل بالقوه jQuery در وردپرس 5.6 آمده است.

 

نکته جالب درباره تغییرات :

این نسخه اصلی نسخه اصلی وردپرس شامل 85 پیشرفت و درخواست ویژگی ، 201 رفع اشکال و موارد دیگر است. یک نکته جالب توجه در مورد وردپرس 5.6 این واقعیت است که یک تیم آزاد برای زنان و غیر باینری توسعه ویژگی های جدید است.

 

وردپرس 5.6 به شما راه‌های بیشماری برای تنظیم رایگان ایده‌هایتان و زنده کردن آنها می‌دهد. با استفاده از پوسته پیش‌فرض به عنوان بوم نقاشی‌تان، که از مجموعه‌ای از بلوک‌ها که به طور مداوم در حال رشد هستند به عنوان قلم شما را پشتیبانی می‌کند. با واژه‌ها نقاشی کنید. تصاویر. صدا. یا رسانه جاگذاری شده غنی.

 

انعطاف‌پذیری بیشتر در طرح

داستان‌های خود را به کمک ابزارهای بیشتری که اجازه ویرایش طرح شما با یا بدون کدنویسی می‌‌دهند زنده کنید. بلوک‌های ستونی تکی، با استفاده از ستون‌ها و عرض‌های تلفیقی، سربرگ‌های عریض، و ویدوئوها در بلوک جلد طراحی می‌کنند—تغییرات بزرگ یا کوچک را با آسانی برابر ایجاد می‌کنند!

الگوهای بلوک بیشتر

در انتخاب پوسته‌ها، الگوهای بلوک از قبل تنظیم شده، تنظیم برگه‌های استاندار سایتتان را مانند نسیم می‌کند. قدرت الگوها را برای ساده کردن گردش کارتان بیابید، یا برخی از آن قدرت‌ها را با کاربران خود به اشتراک بگذارید وخودتا را با چند کلیک نجات دهید.

 

زیرنویس‌های ویدئو را مستقیماً در ویرایشگر بلوک بارگذاری نمایید

برای کمک به شما در افزودن زیرنویس یا عنوان‌ها در ویدئوهایتان، شما هم‌اکنون می‌توانید آنها را در نوشته یا برگه‌تان بارگذاری نمایید. این کار باعث سهولت بیشتر از همیشه این می‌شود که ویدئوهایتان برای هرکسی که نیاز دارد یا ترجیح می‌دهد از زیرنویس استفاده کند، دسترس‎پذیر

 

 

بهبود های وردپرس 5.6 برای همه

توسعه دادن به‌روزرسانی‌های خودکار

سالها فقط توسعه‌دهندگان قادر به بروزرسانی خودکار وردپرس بودند. اما اکنون شما این گزینه را در پیشخوان خود دارید. اگر این اولین سایت شماست، هم‌اکنون بروزرسانی-خودکار را آماده دارید! در حال ارتقا یک سایت موجود هستید؟ مشکلی وجود ندارد! همه چیز همانند گذشته است.

 

الگوی بیانیه دسترسی

چنانچه حرفه‌ای نیستید، می‌توانید با کلیک یک دکمه به افراد اجازه دهید تا از تعهد سایتتان در مورد دسترس‌پذیری مطلع شوند! افزونه ویژگی جدید شامل قالب کپی برای شما برای به‌روزرسانی و انتشار است، و این برای پشتیبانی از زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف نوشته شده است.

 

الگوهای توکار

اگر هنوز شانس بازی با الگوهای بلوک را نداشتید، همه پوسته‌های پیش‌فرض هم‌اکنون طیف وسیعی از الگوهای بلوک را در اختیار شما قرار می‌دهند که به شما امکان مسلط شدن بر طرح‌های پیچیده را با کمترین تلاش می‌دهند. الگوها براساس پسند شما با کپی‌کردن، تصاویر و رنگ‌ها که در داستان یا برند شما قرار می‌گیرد شخصی‌سازی می‌شوند.

 

 

وردپرس 5.6 برای توسعه‌دهندگان

تایید هویت REST API با رمزهای عبور برنامه.

با تشکر از API قابلیت جدید مجوز رمز عبورهای برنامه، برنامه های ثالث می‌توانند به ساییتان بصورت یکپارچه و ایمن وصل شوند. قابلیت جدید REST API به شما امکان مشاهده اینکه چه برنامه‌هایی به سایتتان متصلند و کنترل اینکه چه می‌کنند را می‌دهد.

 

پشتیبانی بیشتر ازPHP 8

۵.۶ اولین قدم رو به جلو برای پشتیبنی هسته وردپرس از PHP 8 را نشانه‌گذاری کرده است. اکنون زمان خوبی برای شروع برنامه‌ریزی اینکه چطور محصولات وردپرسی، سرویس‌ها و سایتتان می‌توانند آخرین نگارش PHP را پشتیبانی کنند است.برای اطلاعات بیشتر درباره اینکه در مرحله بعدی انتظار چه چیزی را می‌کشیم، یادداشت توسعه‌دهنده برای PHP 8 را بخوانید.

 

jQuery

به‌روزرسانی جی‌کوئری در وردپرس در سه انتشار جای گرفته است: ۵.۵, ۵.۶, و ۵.۷. همانطور که به نقطه میانی این روند می‌رسیم، افزونه تست به‌روزرسانی را جهت بررسی ساییتان برای خطاهای زودتر از موعد اجرا کنید.

اگر با نمای سایت خود مشکلی پیدا کردید (برای مثال اسلایدر کار نمی‎کند، دکمه‌ای گیر کرده — موارد اینچنینی)، jQuery Migrate افزونه را نصب نمایید.

 

لینک کوتاه:

https://a4fran3.ir/?p=20164

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات

مطالب تصادفی